Marketing afiliacyjny jest ważnym kanałem marketingowym dla ubezpieczycieli typu „direct”. Dzięki niemu ubezpieczyciel może poprzez współpracę z siecią afiliacyjną pozyskiwać nowych klientów w modelu uzależnionym od sukcesu.
Obecnie wszystkie firmy ubezpieczeniowe na polskim rynku pracujące w modelu direct, opierającym się na prowadzeniu sprzedaży przez internet i telefon, współpracują z sieciami afiliacyjnymi. Wśród tych ubezpieczycieli jest również AXA DIRECT oferująca ubezpieczenia komunikacyjne, która nawiązała współpracę z Affiliando.pl.
– Dla AXA DIRECT kluczową zaletą współpracy z Affiliando.pl jest umiejętność pozyskania przez nią wyspecjalizowanych wydawców zajmujących się tematyką motoryzacyjną, ubezpieczeniową i finansową. Pozwala nam to docierać do klientów w miejscach, w których szukają oni produktów ubezpieczeniowych – mówi Tomasz Masajło, E-marketing Manager AXA DIRECT.
Ciężar poszukiwania i wybierania adekwatnych właścicieli stron internetowych, oraz rozliczania się z nimi powinien spoczywać na barkach profesjonalnej sieci afiliacyjnej. Specjalizację w branży ubezpieczeniowej i finansowej posiada Affiliando – czyli sieć afiliacyjna agencji Zieltraffic.
Obecna kampania AXA DIRECT w Affiliando.pl umożliwia wydawcom zdobywanie prowizji za wykonaną akcję w postaci rozpoczęcia wyliczania składki. W skład kreacji reklamowych wchodzą banery statyczne i animowane w formatach Flash i Gif, oraz linki tekstowe przygotowane przez klienta oraz Zieltraffic.
Źródło: Zieltraffic Polska