Nakładem wydawnictwa Axel Springer Polska ukazała się dziś książka „Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu”. Publikacja- przygotowana przez zespół MaxROY.com – będzie miała jeden z najwyższych nakładów w historii polskich książek o e-biznesie.
Efektywne narzędzia do prowadzenia i promocji biznesu są ogólnie dostępne. Niestety, często są niezrozumiałe lub niewłaściwie wykorzystywane. Książka „Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu” porządkuje i systematyzuje tę wiedzę, a także uświadamia Czytelnika, jak wykorzystać potencjał internetu.
Autorzy publikacji koncentrują się na zagadnieniach powiązanych z marketingiem internetowym i narzędziach oferowanych przez Google (tzw. search marketing). W książce omówiono formy reklamy w wyszukiwarkach (linki sponsorowane i pozycjonowanie) oraz sposoby prowadzenia marketingu, który jest pomocny i powiązany z intencją użytkownika. Pokazano także możliwości pomiaru i optymalizacji działań marketingowych w internecie.
-Ta publikacja doskonale wpisuje się w działalność firmy MaxROY.com, której celem jest dostarczanie wiedzy, rozwiązań i narzędzi potrzebnych do prowadzenia skutecznych działań marketingowych w sieci. Biblioteczka Eksperta to sprawdzona forma wydawnicza. Doświadczenie redakcji plus nasze know-how dało doskonałe efekty – powstało wyczerpujące i przystępne źródło wiedzy o nowoczesnym marketingu. Jestem bardzo zadowolony z tej współpracy – mówi Tomasz Frontczak, szef zespołu MaxROY.com, autor bestsellera „Marketing internetowy w wyszukiwarkach”.
Książka powstała dzięki współpracy zespołu z firmy MaxROY.com, specjalizującej się w doradztwie i szkoleniach z marketingu internetowego i redakcji magazynu Komputer Świat Ekspert. Do jej powstania przyczynili się: Tomasz Frontczak, Cezary Lech, Bartosz Berliński, Mikołaj Adamczak, Paweł Chwalibóg, Rafał Kowalewski.
„Twój biznes w internecie. Podręcznik e-marketingu” zostanie wydany w nakładzie ponad 20 tysięcy egzemplarzy w ramach Biblioteczki Eksperta magazynu „Komputer Świat Ekspert”. – Biorąc pod uwagę doświadczenie i lekkie pióro Tomasza Frontczaka, byliśmy przekonani, że pod jego kierunkiem powstanie nowy leksykon e-biznesu, który będziemy mogli skierować do szerokiego odbiorcy. I tak się stało, jesteśmy podekscytowani końcowym efektem, chcemy jak najszybciej przekazać go Czytelnikom – powiedział Jerzy Łabuda, redaktor prowadzący, Axel Springer Polska.
Każdy czytelnik książki otrzymuje również od MaxROY.com zniżkę na szkolenia z marketingu internetowego prowadzone przez firmę oraz miesięczny dostęp do zamkniętego forum dyskusyjnego forum.maxroy.com.
Źródło: Axel Springer