Bank BGŻ podpisał umowę dotyczącą przekazania 424 bankomatów firmie IT Card, która będzie odpowiedzialna za ich obsługę i serwisowanie.
76 bankomatów usytuowanych poza oddziałami Banku BGŻ otrzymało już logo sieci Planet Cash4You, pod którym funkcjonują bankomaty IT Card. – Transakcja nie oznacza na obecnym etapie żadnych zmian dla naszych klientów. Nadal będą mogli wypłacać gotówkę na dotychczasowych warunkach – mówi Andrzej Sieradz, wiceprezes Zarządu Banku BGŻ. – Współpraca z firmą IT Card jest korzystna dla obu stron. Dlatego zdecydowaliśmy, że przekażemy do obsługi całą dotąd należącą do nas sieć bankomatów Banku BGŻ. Mamy nadzieję, że nasi klienci będą zadowoleni z obsługi tak profesjonalnego operatora – dodaje Andrzej Sieradz.
Zmianie ulegnie jedynie tryb postępowania z kartami zatrzymanymi w bankomatach. Karty zatrzymane w bankomatach oznaczonych logo Banku BGŻ i PlanetCash4You będą niszczone. Po zastrzeżeniu karty przez Klienta, na jego wniosek, wydana zostanie nowa karta. Karty będą wydawane na obecnych zasadach oraz zgodnie z zapisami w umowie ramowej. Dla klientów Banku BGŻ koszty wypłat z bankomatów nie ulegną zmianie.
W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z dokonaniem transakcji w bankomatach znajdujących się przy oddziałach Banku, oznaczonych logo Banku BGŻ i PlanetCash4You klienci powinni udać się do oddziału Banku lub skontaktować z infolinią Banku BGŻ, pod numerem wskazanym na bankomacie (801-123-456) i postępować zgodnie z uzyskaną informacją. Dotyczy to także zatrzymanych kart.