Już nie w stu, ale we wszystkich oddziałach Banku BNP Paribas można umówić spotkanie za pomocą aplikacji Booksy. Bank zwiększa też liczbę kategorii tematycznych i udostępnia możliwość umówienia spotkania, na którym wirtualnie obecny będzie tłumacz języka migowego. Nowe funkcjonalności są dostępne od 24 sierpnia.

W maju Bank BNP Paribas, jako pierwsza instytucja finansowa na świecie, umożliwił swoim klientom umawianie wizyt w oddziałach za pomocą aplikacji rezerwacyjnej Booksy. To nowy kierunek rozwoju kontaktów z klientami – dzwonienie na infolinię czy oczekiwanie w kolejce do doradcy przestały być koniecznością.
Bank od początku zapowiadał możliwy rozwój współpracy z Booksy w przypadku pozytywnego przyjęcia nowego rozwiązania przez klientów. Dokładnie po trzech miesiącach od debiutu funkcjonalności, użytkownicy Booksy doczekali się realizacji tych planów. Największą zmianą jest włączenie do systemu wszystkich oddziałów banku w całej Polsce. To jednak nie wszystko. Kilkoma kliknięciami zarezerwujemy termin wizyty u doradcy klienta indywidualnego i doradcy biznesowego, a także spotkanie w języku migowym.
W aplikacji Booksy każdy – nie tylko obecni klienci – może umówić wizytę w dowolnej placówce Banku BNP Paribas. Jednym kliknięciem wybieramy oddział, a kolejnym – datę i termin spotkania. Następny krok to wybór tematu spotkania z dostępnej listy. To wszystko trwa mniej niż minutę. Po umówieniu spotkania, użytkownik otrzymuje potwierdzenie mailem, a w przeddzień – przypomnienie.
Rezerwacja spotkania jest możliwa maksymalnie tydzień i minimalnie 24 godziny przed wybranym terminem. Zmiany można dokonać nie później niż pół godziny przed umówionym spotkaniem.
Źródło: BNP Paribas
