Bank Millennium uruchamia nowy, mobilny kanał dostępu do rachunków bankowych poprzez specjalnie stworzoną Aplikację Mobilną. Dodatkowo, klienci banku mogą skorzystać z promocyjnej oferty zakupu iPhone’a za 1 zł w sieci Orange.
Dzięki nowemu kanałowi dostępu, korzystanie z usług świadczonych przez Bank Millennium będzie jeszcze wygodniejsze. Oferujemy klientom stały dostęp do rachunków bankowych za pośrednictwem przejrzystej i bezpiecznej Aplikacji Mobilnej, dzięki której Bank będzie zawsze w zasięgu ręki. Obecnie uruchamiamy usługę dla posiadaczy iPhone’ów, w najbliższych miesiącach udostępnimy ją także dla telefonów z systemem operacyjnym Android i innych platform. Ponadto stale dodawane będą kolejne funkcjonalności, wzbogacające mobilny kanał dostępu – mówi Ricardo Campos, Dyrektor Departamentu Bankowości Elektronicznej w Banku Millennium.
Po aktywowaniu usługi, klienci Banku Millennium mogą m.in.:
-
Sprawdzać saldo i historię swojego rachunku, konta oszczędnościowego, depozytu czy karty kredytowej
-
Dokonywać przelewów wewnętrznych i krajowych
-
Spłacać zadłużenie na karcie kredytowej
-
Dokonywać pożyczki gotówkowej z karty kredytowej
-
Zerwać depozyt
-
Pobrać wyciąg z rachunku
-
Doładowywać telefon komórkowy.
W pierwszej kolejności usługa będzie dostępna za pośrednictwem iPhone’ów.
Bank Millennium we współpracy z siecią Orange przygotował specjalną ofertę dla klientów indywidualnych oraz dla firm, w ramach której iPhone dostępny jest już od 1 zł. Aby skorzystać z oferty, wystarczy zalogować się do systemu bankowości internetowej Millenet, pobrać swój kod promocyjny, a następnie złożyć zamówienie na stronie internetowej Orange. Dodatkowe informacje nt. promocji oraz dostępnych planów taryfowych można uzyskać na stronie internetowej Banku Millennium, w sekcji Bankowość Mobilna.
Źródło: Bank Millennium