Na początku marca b.r. Bank of America wprowadzi bankowość mobilną w Tennessee. W połowie roku usługi bankowości mobilnej powinny być dostępne w innych częściach kraju. Każdy klient, który posiada telefon komórkowy będzie mógł czerpać korzyści z innowacyjnej metody kontaktu z jednym z wiodących amerykańskich banków internetowych. Ponad 85% Amerykanów posiadających telefon komórkowy ma możliwość dostępu do Internetu za pośrednictwem właśnie telefonu komórkowego. Przy korzystaniu z usług bankowości mobilnej klienci mogą używać aparatów telefonicznych produkowanych przez różne firmy, w tym firmę Motorola, Nokia czy LG, oraz z telefonów typu smartphone, takich jak Palm Treo, RIM Blackberry czy Motorola Q.
Aby aktywować usługi bankowości mobilnej klienci będą musieli zarejestrować się na stronie internetowej banku. Raz zarejestrowana osoba może rozpocząć korzystanie z usług bankowości mobilnej. Za pomocą przeglądarki internetowej zainstalowanej na posiadanym telefonie komórkowych dany klient loguje się na swoje konto bankowe.