Już od połowy stycznia br. przedsiębiorcy otrzymają dwa pakiety: MŚP STANDARD oraz MŚP PREMIUM z indywidualnie dobranymi usługami, których potrzebują i które wspierają rozwój ich biznesu w kraju i za granicą.
Pekao upraszcza ofertę dla firm. Teraz klienci będą mieli do dyspozycji dwa pakiety produktowe z usługami dobranymi pod konkretną działalność biznesową, tak aby każda firma miała dokładnie to czego potrzebuje. Natomiast firmom, które nie potrzebują żadnych dodatkowych usług, bank zaoferuje możliwość założenia samego rachunku bieżącego.
– Chcemy indywidualnie analizować potrzeby i wymagania konkretnej firmy, zarówno jeśli chodzi o proponowane produkty i usługi, jak i warunki cenowe – powiedział Tomasz Styczyński, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za Pion Małych i Średnich Przedsiębiorstw w Banku Pekao SA.
Bank proponuje firmom dwie oferty: MŚP STANDARD oraz MŚP PREMIUM. Zawierają one podstawową obsługę transakcyjną, w tym rachunek w złotych wraz z rachunkami w walutach, bankowość elektroniczną wraz modułami do wymiany walutowej oraz modułem depozytowym, bankowość mobilną czy kartę kredytową. Pozostałe usługi, tj. cash management, leasing, factoring czy produkty wsparcia handlu zagranicznego, będą dodawane w zależności od potrzeb przedsiębiorcy.
Oferta MŚP STANDARD powstała z myślą o firmach małych o obrotach rocznych nie przekraczających 5 milionów złotych i będzie prowadzona wg standardowej oferty banku. Natomiast oferta MŚP PREMIUM skierowana jest do firm o obrotach rocznych powyżej 5 milionów złotych, które potrzebują kompleksowej obsługi i, dla których kwestia indywidualnego podejścia oraz negocjacji cen jest kluczowa.
W Banku Pekao mali i średni przedsiębiorcy będą obsługiwani przez dedykowanego doradcę oraz specjalistów produktowych, znających zagadnienia związane z prowadzeniem i rozwojem małych i średnich firm.
Dotychczasowe Pakiety Mój Biznes pozostaną jedynie dla mikroprzedsiębiorstw rozliczających się na zasadach uproszczonej rachunkowości. Natomiast małe i średnie przedsiębiorstwa będą mogły korzystać z nowych produktów.