Od 21 sierpnia do 18 września 2016 r. Bank Pocztowy przeprowadzi kampanię Pożyczki na Poczcie, która obejmie wybrane stacje telewizyjne oraz prasę. Kampanii towarzyszyć będzie wsparcie BTL w placówkach Banku Pocztowego i Poczty Polskiej na terenie całej Polski.
Pożyczka na Poczcie to produkt obecny w ofercie Banku od jakiegoś czasu, jednak nowością jest możliwość uzyskania na oświadczenie – podczas zaledwie jednej wizyty w placówce Poczty Polskiej czy Banku Pocztowego – kwoty do 3500 zł, która może zostać przeznaczona na dowolny cel. Wystarczy mieć przy sobie dowód osobisty. Stąd pomysł na lekki, przyjemny przekaz animowanego spotu reklamowego, któremu towarzyszy wpadająca w ucho rymowanka: „Remont niewielki, nowe kafelki, wyprawka dziecka i fajna kiecka. Potrzebna gotówka a portfel już cienki – Pożyczkę na Poczcie dostaniesz od ręki”.
– W spocie reklamowym zależało nam na podkreśleniu, że w sytuacjach gdy potrzebujemy szybkiego zastrzyku gotówki, nie ma co szukać daleko. Wystarczy udać się na najbliższą Pocztę, by podczas jednej wizyty uzyskać pożyczkę nawet do 3500 zł w bezpiecznym, polskim Banku Pocztowym. Zbliżający się początek roku szkolnego, a co za tym idzie – wzmożone wydatki, to dobry moment by wyjść do Klientów z propozycją szybkiej Pożyczki na Poczcie – mówi Ewelina Sadowska-Pilc, Dyrektor Departamentu Marketingu i Public Relations Banku Pocztowego.
Za kreację spotu, którego bohaterką jest sympatyczna, wesoła kobieta oraz jej równie radosny pies odpowiadała Agencja Ambasada, a jego produkcją zajęła się Flota Filmowa.
Telewizyjną reklamę Banku Pocztowego zobaczyć będzie można od 21 sierpnia do 18 września br. w: TVP1, TVP2, kanałach tematycznych TVP, Polsacie, kanałach tematycznych dostępnych na platformie Polsatu oraz TV TRWAM. Ponadto reklama Pożyczki na Poczcie ukaże się w kolejnych
3 wydaniach tygodnika Gość Niedzielny – 21 i 28 sierpnia oraz 4 września.
Zakupem mediów do kampanii Banku Pocztowego zajął się dom mediowy Effective Media.
Istotną przewagą konkurencyjną Banku Pocztowego jest możliwość sprzedaży produktów i usług, ale także udostępniania materiałów reklamowych, w liczącej ok. 4,6 tys. sieci placówek Poczty Polskiej. W trakcie trwania kampanii uwagę Klientów przyciągać będą nawiązujące do spotu telewizyjnego materiały BTL: plakaty oraz ulotki. Klienci otrzymywać będą także etui na rachunki z wizerunkiem bohaterów reklamy. W placówkach Banku Pocztowego pojawią się ponadto przygotowane z myślą o najmłodszych plany lekcji oraz magnesy na lodówki.