Wybrane bankomaty aktywnie wspomagają akcje marketingowe obecnie prowadzone przez Bank BGŻ. Zwracając się do klientów po imieniu proponują im skorzystanie z najlepszego na rynku Konta osobistego z premią czy kredytu gotówkowego.
W Banku BGŻ trwa pilotażowa akcja mająca na celu wykorzystanie kilkudziesięciu wybranych bankomatów jako kanału sprzedażowego. Klienci korzystający z bankomatu Banku BGŻ są informowani o specjalnie przygotowanej dla nich ofercie banku.
– Akcja wzmocni prowadzone obecnie przez nas kampanie promocyjne. Dotąd banki działające w Polsce korzystały z tego kanału dotarcia do klienta bardzo rzadko. Oczekujemy, że dzięki takim działaniom informacja o naszych bardzo konkurencyjnych produktach trafi do jeszcze szerszego grona klientów i akcja okaże się bardzo efektywna – powiedział Tomasz Zyśko, dyrektor zarządzający ds. sprzedaży w Banku BGŻ.
Po włożeniu karty do bankomatu, za pomocą specjalnej aplikacji, następuje autoryzacja pozwalająca sprawdzić czy dla danego klienta została przygotowana specjalna oferta. W tym czasie klient wybiera transakcję, którą chce zrealizować w bankomacie. Możliwe są trzy propozycje dla użytkownika: oferta pre-approved kredytu gotówkowego, oferta kredytu gotówkowego bez prowizji dla klientów Banku BGŻ, oferta konta z premią dla klientów banku korzystających z kart debetowych dodatkowych, ale nie posiadających konta osobistego oraz klientów innych banków.
W przypadku zainteresowania zaproponowaną ofertą, pojawi się możliwość pozostawienia numeru telefonu na który oddzwoni pracownik banku w ciągu 48 godzin. Jeśli klient nie będzie zainteresowany propozycją wówczas nastąpi realizacja żądanej transakcji.
Akcja realizowana jest w 46 wyselekcjonowanych bankomatach Banku BGŻ na terenie całego kraju. Potrwa do połowy czerwca.
Źródło: Bank BGŻ