Obecnie klienci częściej kontaktują się z bankiem niż w latach poprzednich, co związane jest z dogodnością korzystania z internetowego kanału kontaktu z bankiem. Firma TowerGroup przewiduje, że do 2010 roku ilość produktów i usług sprzedawanych za pośrednictwem wszystkich kanałów dystrybucji (placówki bankowe, bankomaty, telefon oraz Internet) będzie rosła w tempie 10% rocznie. Jednak to Internet jest przyszłością rozwoju działalności sprzedażowej instytucji finansowych, o czym świadczy zmniejszający się wolumen transakcji zawieranych w tradycyjnych placówkach bankowych oraz za pośrednictwem bankomatów. Jednak najlepsze efekty banki będą osiągać wtedy, gdy będą efektywnie zarządzać wszystkimi kanałami dystrybucji, co przyczyni się do wzrostu świadomości marki oraz utrwali pozycję banku na rynku.
Sprawdź także:
18.04.2024 (16:13)
– informacja prasowa
Karta debetowa mPay wchodzi do gry
Użytkownicy mPay będą mogli niebawem swobodnie korzystać ze zgromadzonych w aplikacji środków i obsługiwać …
18.04.2024 (15:54)
– informacja prasowa
Nagrody SABRE rozdane. VeloBank ze statuetką za zbudowanie love brandu
17 kwietnia w Londynie rozdano prestiżowe SABRE Awards. W kategorii „Innovator of the Year: Brand” zwyciężył …
18.04.2024 (15:05)
– informacja prasowa
System Elixir ma już 30 lat
W ciągu ostatnich 30 lat, w Polsce zmieniło się niemal wszystko – od kultury, przez muzykę, politykę, aż po …
18.04.2024 (12:41)
– informacja prasowa
37 proc. Polaków spodziewa się pogorszenia sytuacji gospodarczej w Polsce. Pesymistów jednak ubywa
Wśród konsumentów zmalały również obawy przed bezrobociem. Ponad 70 proc. z nich deklaruje, że nie ma problemów ze …
18.04.2024 (10:53)
– informacja prasowa
Polisy komunikacyjne w pierwszym kwartale 2024 r. OC i AC droższe we wszystkich województwach
Inflacja spada, ale kierowcy nadal muszą się liczyć ze wzrostem cen. Mimo to od stycznia do marca 2024 roku …
18.04.2024 (10:50)
– informacja prasowa
Uniqa uruchamia Akcelerator Wiedzy Agenta - program szkoleniowy skierowany do grupy współpracujących z firmą agentów
Szkolenia będą prowadzone w segmencie ubezpieczeń korporacyjnych i SME, a także z kompetencji miękkich …