ING Bank Śląski zdobył I miejsce w kategorii „Bankowość mobilna” w rankingu Przyjazny Bank Newsweeka. ING został doceniony za przyjazną nawigację i interfejs w oferowanych klientom usługach mobilnych. Bank zajął również III miejsce w kategorii „Banki w internecie”.
– Bardzo się cieszymy, że nasza bankowość mobilna i internetowa zostały docenione. Proste, intuicyjne i wygodne w użyciu aplikacje oraz bezpieczeństwo to zasady, którymi kierujemy się w budowaniu bankowości mobilnej i internetowej. Zawsze pytamy klientów o opinię bo ich wybory są najważniejsze. Wysokie pozycje w kategoriach „Bankowość mobilna” i „Banki w internecie” to dla nas potwierdzenie, że właściwie realizujemy przyjętą strategię – powiedziała Małgorzata Kołakowska, prezes zarządu ING Banku Śląskiego.
W tym roku odbyła się 13. edycja rankingu przygotowywanego przez tygodnik Newsweek i firmę badawczą Millward Brown. Audytorzy w roli Tajemniczych Klientów, od czerwca do sierpnia br. odwiedzali placówki banków w całej Polsce, a także kontaktowali się z bankami przez internet i telefon.
Banki oceniano w czterech kategoriach: „Bank dla Kowalskiego”, „Banki w internecie”, „Bankowość mobilna” i „Bankowość hipoteczna”. O pozycji banku w danej kategorii decydowała suma ocen określonych kryteriów obsługi bankowej, nadawanych przez audytorów. Brali oni pod uwagę między innymi: kompetencje i zaangażowanie doradców klienta, jakość obsługi i skuteczność w pozyskiwaniu klientów. Ponadto w kategoriach bankowości internetowej i mobilnej największe znaczenie miały łatwość nawigacji po serwisie, funkcjonalność i interfejs aplikacji.