Sieć, zbudowana w oparciu o technologię Wi-Fi, została wykorzystana do budowy hot-spotów na terenie wszystkich 290 restauracji zarządzanych przez AmRest, działających w Polsce, Czechach, Bułgarii, Serbii, Rosji i na Węgrzech. Tym samym KFC – sieć restauracji Quick Service Restaurants (186 restauracji w regionie) wraz z Pizza Hut – siecią restauracji Casual Dining (80 restauracji w regionie) stały się największym dostawcą bezprzewodowego Internetu w Polsce i Europie Środkowo-Wschodniej.
„Klientami KFC są w znacznej mierze przedstawiciele „generacji Internetu”. Chcemy wyjść im naprzeciw oferując nie tylko zawsze świeże dania z kurczakiem, ale również możliwość bezpłatnego korzystania z Internetu, podłączenia swoich urządzeń PDA, korzystania z poczty i komunikatorów czy też zapoznania się z porcją najświeższych informacji.” – powiedziała Anna Bednarska, Brand Manager marki KFC w AmRest.
„Wprowadzając bezprzewodowy system dostępu do Internetu na terenie wszystkich naszych restauracji mieliśmy na uwadze fakt, że nasi Klienci, coraz częściej korzystający z oferty lunchowej Pizza Hut, chcą mieć w tym czasie stały dostęp do kluczowych informacji ze świata, na przykład poprzez urządzenia typu BlackBerry, czy inne telefony multimedialne.” – mówi Urszula Mucha, Marketing Manager marki Pizza Hut w AmRest. „Zdajemy sobie sprawę, ze stały dostęp do informacji, nawet w trakcie lunchu, odgrywa coraz większą rolę przy wyborze restauracji. Cieszymy się, że mamy możliwość zaspokojenia kolejnej potrzeby naszych Klientów.” – dodaje Urszula Mucha.
Bezprzewodowa sieć Wi-Fi AmRestu zbudowana w oparciu o technologię 802.11g obejmować będzie swoim zasięgiem zarówno przestrzeń samych restauracji, jak i ogródków restauracyjnych.