Centrum Marszałkowska to już szósta lokalizacja nowoczesnej i bezgotówkowej placówki Banku BGŻ BNP Paribas. Oddział jest w pełni zautomatyzowany, przez co pracownicy mogą skupić się na potrzebach klienta i wysokiej jakości obsługi. Transakcje gotówkowe są możliwe dzięki znajdującym się w oddziale recyklerom (bankomat i wpłatomat w jednym realizujący transakcje w formie zbliżeniowej, również BLIK), z których całodobowo mogą korzystać klienci. Nowo otwarty oddział Banku jest dostępny dla klientów od 19 września br.
Zmiana filozofii obsługi klientów, w tym zupełnie nowa aranżacja oddziałów, pozbawiona klasycznych stanowisk obsługi. To jeden z kluczowych elementów strategii nakierowanej na budowę Banku cyfrowego, ale i relacyjnego opartego na wysokiej jakości usług.
Kolejny oddział Banku BGŻ BNP Paribas w nowej odsłonie zlokalizowany jest w biurowcu Centrum Marszałkowska – dawny Sezam, który dzięki doskonałej lokalizacji łączy biznes ze światem artystycznym i kulturalnym, co idealnie wpisuje się koncepcję placówek w nowym formacie. Bank łączy nowoczesny design dostosowany do potrzeb współczesnego, mobilnego klienta, który może liczyć na wiele praktycznych udogodnień oraz profesjonalne wsparcie zespołu doradców.
– W maju br. ogłosiliśmy nową strategię „Fast Forward”, której głównym założeniem jest koncentracja na kliencie, transformacja cyfrowa produktów, usług i procesów. W związku z tym stawiamy na digitalizację, prostotę oraz wysoką jakość świadczonych usług. Myślę, że w ten sposób odpowiadamy na rosnące potrzeby klientów, co także przekłada się na wzrost ich satysfakcji z oferowanych przez nasz Bank usług – mówi Przemysław Furlepa, wiceprezes Zarządu Banku, odpowiedzialny za obszar Bankowości Detalicznej i Biznesowej. – Naszym celem jest zapewnienie klientom większej dostępności i wygody. Będziemy konsekwentnie pracować nad podnoszeniem standardów placówek, kierując się wyborami klientów i dbając jednocześnie o komfort pracy naszych doradców – podkreśla Przemysław Furlepa.
W zdigitalizowanym oddziale Banku BGŻ BNP Paribas na klientów czekają ekrany cyfrowe, tablety, stanowisko komputerowe, a także drukarka. Klienci mogą otrzymać na miejscu kartę debetową, wydawaną do ROR, kartę która jest gotowa do użycia i wydawana od ręki (tzw. instant issuing). Bezpłatna sieć wifi dostępna w kawiarence oddziału umożliwia pobieranie i korzystanie z aplikacji bankowej przy filiżance ulubionej kawy. W placówce nowej generacji nie brakuje też komfortowych miejsc do spotkań z doradcą. Nie wyglądają one jednak jak tradycyjne bankowe salki – wyposażone są w wygodne sofy, aby spotkanie z doradcą mogło przebiegać w kameralnej atmosferze. Placówka oferuje także przestrzeń coworkingową z opcją zarezerwowania sali na spotkania biznesowe – jest to powierzchnia z miejscami do samodzielnej pracy wraz z wyposażeniem oraz pokoje spotkań wraz z wyposażeniem.
Pierwsza placówka Banku w nowym formacie została otwarta w październiku 2017 roku w Warszawie. Dotychczas, BGŻ BNP Paribas otworzył digitalowe oddziały w Warszawie (ul. Francuska), w Białymstoku, w Zduńskiej Woli oraz w Myśliborzu. Do końca 2018 roku Bank planuje kolejne otwarcia m.in. w Warszawie (Wilanów), Działdowie, Inowrocławiu i Legnicy.
Oddział Banku BGŻ BNP Paribas przy ul. Marszałkowskiej 126/134 w Warszawie dostępny jest dla klientów od poniedziałku do piątku: 8:00 do 19:00.
Źródło: BGŻ BNP Paribas