BNP Paribas Bank Polska – wieloletni sponsor tenisa – otrzymał nagrodę w konkursie polskich kampanii sportowych: The Champ Awards, za wyróżniający się wkład w polski sport.
11 lutego w siedzibie Muzeum Sportu i Turystyki w Warszawie odbyło się uroczyste ogłoszenie wyników i wręczenie nagród w I Edycji The Champ Awards. Nominowani w 12 kategoriach to produkty, marki, agencje, kampanie reklamowe i marketingowe, osoby, organizacje, które swoją postawą, wynikami i sukcesami wytyczyli nowe kierunki w rozwoju sportu i rekreacji w Polsce.
BNP Paribas Bank Polska otrzymał nagrodę w kategorii „Wyróżniająca się kontrybucja w polski sport”, w której rywalizował z Bankiem Pekao SA, Miastem Gdańsk oraz PGNiG.
BNP Paribas został wyróżniony szczególnie za wkład w rozwój polskiego tenisa. Bank jest coraz silniej obecny w Polsce i polskim tenisie. W ubiegłym roku mieliśmy w Polsce okazję trzykrotnie kibicować polskiej drużynie w rozgrywkach Davis Cup by BNP Paribas. Aktualnie polscy tenisiści awansowali do I Grupy Strefy Euro-afrykańskiej i już wkrótce zapewnią kibicom kolejne emocje w meczach z RPA. Grupa BNP Paribas jest sponsorem tytularnym Pucharu Davisa, największych na świecie międzynarodowych zawodów tenisowych drużyn męskich, od ponad 10 lat. W tym roku BNP Paribas Bank Polska został także sponsorem dużego, międzynarodowego turnieju rangi WTA – BNP Paribas Katowice Open.
W ubiegłym roku bank był sponsorem strategicznym turnieju ITF Mens Circuit w Bydgoszczy oraz sponsorem tytularnym turnieju kadetów BNP Paribas Tomaszewski Cup. Bank angażuje się także w turnieje tenisowe integrujące polskie środowisko biznesowe: Business Cups.
Grupa BNP Paribas, związana z tenisem od 40 lat, jest największym sponsorem tego sportu na świecie. Związek BNP Paribas i tenisa to jednak dużo więcej niż sponsoring – to trwały element budujący wizerunek marki BNP Paribas na całym świecie i prawdziwa pasja do sportu, który stał się częścią tożsamości marki. Grupa angażuje się w rozwój tenisa, jako dyscypliny sportowej i to na wszystkich poziomach: rozgrywek profesjonalnych, amatorskich, juniorów oraz osób niepełnosprawnych.
Założeniem i ideą przedsięwzięcia „The Champ Awards – polskie kampanie sportowe” jest pomoc w rozwoju polskiego sportu, połączenie biznesu ze sportem w celu zwiększenia nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport oraz nagrodzenie wszystkich, którzy znacząco przyczynili się do promocji sportu i rekreacji. Pomysłodawcą i organizatorem konkursu jest agencja marketingu sportowego ABK Sport.
