W ciągu 6 tygodni swojej obecności na Facebooku BNP Paribas Fortis zdobył ponad 2 tysiące fanów. W tym tygodniu ruszyła gra miejska „Pudło dwuwalutowe”, której finał rozegra się w „realu”, na ulicach Warszawy i Krakowa.
Gra „Pudło dwuwalutowe” będzie trwać 2 tygodnie. Jej uczestnicy szukają pudła, które zostało ukryte w przestrzeni miejskiej w Warszawie i Krakowie. Codziennie na fan page’u BNP Paribas Fortis na Facebooku publikowane są kolejne wskazówki, które przybliżają uczestników do ukrytego pudła. Gra rozstrzygnie się w dzisiaj pod koniec dnia w Warszawie i w piątek, 2 lipca w Krakowie. Uczestnicy będą musieli stawić się na miejscu o określonej godzinie i znaleźć pudło, które zawiera nagrodę pieniężną w dwóch walutach – złotych i euro. Tym samym bank nawiązuje do swojego najnowszego produktu: Dwuwalutowego Kredytu Mieszkaniowego.
To już druga zabawa, do której BNP Paribas Fortis zaprosił użytkowników Facebooka. Na początku swojej obecności na portalu, bank zorganizował konkurs „Wędrujące pudła”, którego głównym motywem były kartonowe pudła do przeprowadzki (występujące również w spocie reklamowym kredytów hipotecznych banku). Użytkownicy mogli wybierać nagrody dla siebie, a także wysyłać wirtualne prezenty, którymi chcieli obdarować swoich znajomych. O wygranej w konkursie decydowała liczba pudeł z prezentami wysłana do znajomych oraz oryginalność uzasadnienia doboru prezentu dla obdarowanego. W puli nagród znalazły się iPad i artykuły wyposażenia wnętrz.
– Na Facebooku chcemy budować świadomości marki BNP Paribas Fortis i jej wizerunek jako nowoczesnej i przyjaznej – wyjaśnia Monika Brudło, dyrektor Pionu Marketingu i Komunikacji Korporacyjnej w BNP Paribas Fortis. – Jesteśmy przekonani, że pozytywne skojarzenia z marką powstają zarówno dzięki grom i konkursom, jak również ciekawym treściom. Dlatego na naszej stronie zamieszczamy ciekawe informacje z dziedziny ekonomii, biznesu i nowych technologii – dodaje Monika Brudło.
Dostosowując przekaz do specyfiki selektywnego medium, jakim jest Facebook, BNP Paribas Fortis nie podaje na swoim fan page’u jedynie informacji o produktach i usługach bankowych. Poruszane są na nim wątki dotyczące tenisa, jako głównej aktywności sponsoringowej banku, a także tematy związane z działaniami z obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu.
– Ponieważ nie każdy z fanów jest naszym klientem, staramy się w taki sposób prowadzić fan page, aby prezentowane treści były interesujące dla szerokiej grupy odbiorców. Z naszymi fanami rozmawiamy nie tylko o naszych produktach, ale też – w nawiązaniu do hasła całej grupy BNP Paribas „Bank zmieniającego się świata” – o pomysłach, które zmieniają świat – dodaje Monika Brudło.
Projekt fan page’a BNP Paribas Fortis realizowany jest we współpracy z agencją Euro RSCG Sensors.
Źródło: BNP Paribas Bank Polska SA