Przetarg na obsługę w zakresie zintegrowanej komunikacji marketingowej BOŚ Bank ogłosił na początku tego roku. Do przetargu zaproszono cztery agencje, które zaprezentowały propozycje rozwinięcia przyjętej w ubiegłym roku strategii komunikacji i rozwiązań kreatywnych dla banku.
Komisja przetargowa wyłoniła zwycięzcę: agencję fat baby. Agencja odpowiada za działania ATL, BTL dla marki BOŚ Bank oraz za wsparcie poszczególnych linii produktowych banku (produkty detaliczne, korporacyjne oraz produkty eko).
„Zadanie, jakie postawiliśmy przed agencjami w przetargu, nie było łatwe. Poprosiliśmy o zbudowanie wyróżniającej się oraz spójnej komunikacji dla wybranych produktów detalicznych w oparciu o przyjętą w 2010 roku strategię i platformę komunikacji. Fat baby najlepiej wywiązał się z tego zadania. Agencja trafnie odczytała i odzwierciedliła w swoich projektach założenia strategiczne nowej platformy komunikacyjnej BOŚ Banku a także zaproponowana kilka dodatkowych pomysłów i rozwiązań” – podkreśla Katarzyna Kubicka – Dyrektor Departamentu Marketingu w BOŚ Banku.
Pierwsza kampania przygotowana przez fat baby dla BOŚ Banku pojawiła się już na początku maja – promocja produktów skierowanych do segmentu MSP, obecna w prasie, radio oraz internecie.
Źródło: BOŚ