PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations

Najświeższe informacje z PRNews.pl w Twojej skrzynce!

Codziennie aktualne wiadomości ze świata finansów.

Zapisz się na nasz Newsletter ​i bądź na bieżąco z nowościami z branży!

  • Raporty
  • Instytucje
    • Aion Bank
    • Alior Bank
    • Bank BPS
    • Bank Millennium
    • Bank Ochrony Środowiska
    • Bank Pekao SA
    • Bank Pocztowy
    • Banki spółdzielcze
    • BGK
    • Biuro Informacji Kredytowej
    • BNP Paribas
    • Citi Handlowy
    • Compensa
    • Credit Agricole
    • Deutsche Bank
    • DNB
    • EuropAssistance
    • ING Bank Śląski
    • KIR
    • Klarna
    • Link4
    • Mastercard
    • mBank
    • Mondial Assistance
    • mPay
    • Nationale-Nederlanden
    • Nest Bank
    • PKO BP
    • PKO Leasing
    • Plus Bank
    • PolCard from Fiserv
    • Polski Standard Płatności
    • Pru
    • PZU
    • Raiffeisen Digital Bank
    • Revolut
    • Santander Bank Polska
    • Santander Consumer Bank
    • SGB
    • Standard Chartered Polska
    • Toyota Bank Polska
    • Trade Republic
    • UniCredit
    • VeloBank
    • Visa
    • Volkswagen Bank Oddział Polska
    • Warta
    • Zen.com
  • Produkty
    • Bankowość internetowa
    • Bankowość mobilna
    • Oszczędzanie
    • Bezpieczeństwo
    • Karty
    • Kredyty
    • Konta
    • Płatności mobilne
    • Ubezpieczenia
  • Analizy
  • Kariera w finansach
  • Szkolenia
  • Forum
  • Newsletter
PRNews.plInformacjeBrand Ambasador 2.0 w VeloBanku

VeloBank

Brand Ambasador 2.0 w VeloBanku

Informacje 09.12.2024 (19:10) informacja prasowa
Marketing VeloBank

Nowy wymiar ambasadorstwa marki na polskim rynku – VeloBank wprowadza koncept Brand Ambasador 2.0, współpracując z Magdaleną Różczką. Popularna aktorka nie tylko testuje produkty i dzieli się swoimi doświadczeniami, ale także aktywnie wpływa na rozwój marki oraz wdrażanie nowych funkcji. A pracownicy banku wspierają prowadzoną przez Magdalenę Różczkę Fundację Ukochani.

Tradycyjna rola ambasadora marki, sprowadzająca się głównie do bycia twarzą reklamy, odchodzi w zapomnienie. VeloBank, choć jest stosunkowo nową marką na polskim rynku, zdążył już zdobyć zaufanie ponad połowy ubankowionych Polaków. Teraz jako pierwszy w Polsce wprowadza koncept Brand Ambasadora 2.0. W tę rolę wciela się jedna z najbardziej cenionych gwiazd polskiego kina – Magdalena Różczka.

–  Jako bank przeszliśmy długą drogę w krótkim czasie. Jesteśmy jedną z dziesięciu największych instytucji finansowych w Polsce, a planujemy dynamicznie rosnąć i przesuwać się w górę tej listy. Mamy kompleksową ofertę, opartą o nowoczesne technologie, która zapewnia naszym klientom bezpieczne i wygodne bankowanie, czyli po prostu velowanie. Wprowadzając format Brand Ambasadora 2.0, stawiamy na autentyczność, nową jakość i budowanie jeszcze większego zaufania do naszej marki – wyjaśnia Katarzyna Meissner, dyrektor zarządzająca VeloBanku, odpowiedzialna za komunikację i marketing.

Różczka wybrała VeloBank

Wybór Magdaleny Różczki nie jest przypadkowy. Aktorka to gwiazda polskiego kina, uwielbiana przez miliony Polaków. Zyskała sławę, występując w takich produkcjach jak Matki Pingwinów, Lejdis, Czas Honoru czy Rojst. Poza inspirującymi rolami na ekranie, aktorka spełnia się także jako matka i założycielka Fundacji Ukochani, która wspiera rodziny zastępcze.

VeloBank i Magdalenę Różczkę łączą podobne wartości – troska o innych, wygoda i bezpieczeństwo. Ambasadorstwo 2.0 to obustronne zaangażowanie – aktorka aktywnie uczestniczy w budowaniu wizerunku marki, a VeloBank wspiera jej inicjatywy. Już teraz pracownicy banku zorganizowali akcję charytatywną „Zostań VeloMikołajem”, przygotowując świąteczne prezenty dla kilkudziesięciu podopiecznych fundacji.

Aktorka spotkała się również z pracownikami banku w ramach cyklicznego wydarzenia VeloTalk, podczas którego rozmawiała o swojej pracy jako aktorki, działaniach wspierających rodziny zastępcze w Polsce, a także pomysłach dotyczących jej nowej roli ambasadorki. – Ogromnie się cieszę i jestem wzruszona, że o tej wyjątkowej i holistycznej współpracy opowiedzieliśmy na początku pracownikom VeloBanku. Bo tak jak Magda są najlepszymi ambasadorami naszej marki i idących za nią wartości – podkreśla Katarzyna Meissner.

Po raz pierwszy Magdalena Różczka weszła do świata bardziej velo dwa lata temu, użyczając swego charakterystycznego głosu bankowi. To ona witała klientów na infolinii, czytała teksty w spotach, a latem wystąpiła we wspieranej przez AI reklamie VeloFotki. Klienci VeloBanku doceniają Magdalenę Różczkę i jej zaangażowanie w promocję banku. Aż 87% klientów banku ocenia, że Magdalena Różczka doskonale pasuje do marki, a reklamy z jej udziałem są wiarygodne, wyróżniające się i interesujące.

Różczka jako Brand Ambasador 2.0

Współpraca Magdaleny Różczki z VeloBankiem będzie się zacieśniać. Miesiąc temu wystartowała nowa kampania z jej udziałem, a już teraz aktorka angażuje się w życie banku – zarówno jako ambasadorka, klientka, jak i doradczyni. Magdalena Różczka będzie częścią procesu tworzenia VeloExperience – testując rozwiązania oferowane przez VeloBank, zgłaszając sugestie usprawnień i doradzając, jak najlepiej wykorzystać funkcje bankowe podczas velowania, czyli bankowania z VeloBankiem. Ponadto będzie brała aktywny udział w opracowywaniu nowych usług i produktów bankowych.

– To będzie moja nowa rola. Jako Brand Ambasador 2.0 będę testować rozwiązania oferowane przez bank, doradzać w ich rozwijaniu. Do tej pory jako klientka banków, dzwoniłam, gdy czegoś potrzebowałam, czasem  wpadałam do placówki. Odkąd veluję z VeloBankiem, dużo się zmieniło. Zaskoczyło mnie to, ile rzeczy można samemu załatwić, ile ta jedna aplikacja kryje przydatnych funkcji. Słyszałam, że klient aktywny realizuje jedną transakcję miesięcznie, tymczasem ja mam kontakt z aplikacją nawet kilka razy w ciągu dnia. I jest to super łatwe i przyjemne – mówi Magdalena Różczka.

Aktorka podkreśla, że lubi korzystać z aplikacji VeloBanku. Docenia jej prostotę i intuicyjność. Magdalena Różczka wybrała VeloBank, ponieważ gwarantuje bezpieczeństwo jej środków, oferuje nie tylko sprawdzone rozwiązania bankowe, ale także proponuje swoim klientom dodatkowe benefity za różnorodne aktywności.

–  Jestem aktorką, mamą i przedsiębiorczynią, dodatkowo angażuję się w rozwój Fundacji Ukochani. Ogrom obowiązków sprawia, że stawiam na VeloBank. Bo przecież chodzi o to, żeby bank był dostępny na wyciągnięcie ręki, a wszystkie operacje finansowe można było wykonywać szybko i wygodnie, z każdego miejsca i o każdej porze. To szczególnie ważne w życiu aktorki. Często spędzam całe dni na planie filmowym, w studiu dźwiękowym lub na aktywnościach związanych z fundacją. Jestem otwarta na dzielenie się swoimi doświadczeniami w zakresie obsługi i wdrażania nowych funkcji. Niebawem założę konto dla firm i podzielę się swoimi odczuciami również pod kątem wygód bankowych dla przedsiębiorców – wyjaśnia ambasadorka Magdalena Różczka.

Źródło: VeloBank.

branding velobank 2024-12-09
Redakcja PRNews.pl
Tagi: branding velobank

Sprawdź także:

a 0 ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z
23.12.2025 (06:53) – informacja prasowa

ING z nową kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z

ING Bank Śląski ruszył z kampanią skierowaną do przedstawicieli pokolenia Z, w której pokazuje jak ważne jest …

a 0 Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.
23.12.2025 (06:49) – informacja prasowa

Podczas wyjazdów na święta wezwań z assistance jest o 30% więcej.

Pierwsze opady śniegu co roku powodują ogromne utrudnienia dla kierowców. Opony niezmienione na zimowe w połączeniu …

a 0 Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK
23.12.2025 (06:48) – informacja prasowa

Pekao finansuje kolejny projekt w elektroenergetyce, kredytuje Grupę ZE PAK

Bank Pekao S.A. uczestniczy w finansowaniu konsorcjalnym, w formule project finance, budowy bloku gazowo-parowego …

a 0 Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem
23.12.2025 (06:47) – informacja prasowa

Rynek pożyczkowy w Polsce - listopad 2025. Dane potwierdzają rygorystyczną politykę zarządzania ryzykiem

Liczba udzielonych pożyczek w listopadzie wyniosła 0,41 mln szt., a ich średnia wartość to 4,460 zł – wynika z …

a 0 BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy
23.12.2025 (06:41) – informacja prasowa

BOŚ w ramach konsorcjum udzielił kredytu dla zakładów PESA z Bydgoszczy

Bank Ochrony Środowiska aktywnie włącza się w rozwój produkcji najnowszej generacji środków transportu publicznego …

a 0 PKO BP podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company
23.12.2025 (06:38) – informacja prasowa

PKO BP podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company

PKO Bank Polski Oddział w Rumunii podpisał umowę finansowania konsorcjalnego z Carmistin The Food Company, jednym z …

PRNews.pl

Zobacz również

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czy w „nowym banku” da się złożyć reklamację? Czytelnik skarży się na Trade Republic

Czytelnik zwrócił uwagę redakcji na problem, który…

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut zostaje operatorem komórkowym. Ceny pakietów od 25 zł

Revolut uruchamia w Polsce usługę „Mobile Plans”,…

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

„Alicja” wciąż nęka klientów PKO BP. Po latach spłaty dług wraca jak koszmar

Choć wydawało się, że głośne spory o…

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Krzysztof Kolany i Wojciech Boczoń nagrodzeni w konkursie NBP

Dwaj analitycy Bankier.pl – Krzysztof Kolany oraz…

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

BNP Paribas podnosi opłaty. Konto będzie darmowe, ale więcej zapłacicie za resztę operacji

Od 1 marca 2026 r. BNP Paribas…

O tym mówią bankowcy

Ostatnie komentarze

avatar komentującego

daria owocna:

Nie tylko oni mają problem ;) Jestem starsza, a też ciężko z kasą …

śr., 17 gru 2025 (14:38) • Jak Gen Z radzi sobie z dorosłością? 1/3 z nich już ma długi

avatar komentującego

MalmoMind:

Żadna nowość. To samo Sobieraj zrobil w Aliorze… Tylko jak potem trzeba było …

wt., 18 lis 2025 (12:09) • UniCredit wywraca stolik. Wszystkie najważniejsze usługi za darmo i bez „gwiazdek”

avatar komentującego

MalmoMind:

Bla bla … spadek Klientów Indywidualnych pominięty … …

niedz., 9 lis 2025 (22:50) • 696 mln zł zysku netto Grupy Kapitałowej BNP Paribas Bank Polska w III kw. 2025 r.

avatar komentującego

Maciej Kusznierewicz:

Cel inflacyjny RPP mieści się w przedziale 1,5-3,5 proc. (a nie 1-3 proc., …

czw., 9 paź 2025 (11:32) • Kredyty miały być tańsze od listopada, będą już teraz. Stopy procentowe w dół [komentarz]

avatar komentującego

PRNews_pl:

Przecież na PRNews.pl (co sama nazwa serwisu wskazuje) od jakichś 25 lat publikuję …

pt., 12 wrz 2025 (06:12) • Rzecznik generalny TSUE: WIBOR zgodny z prawem

  • SMART Bankier
  • Kredyt konsolidacyjny
  • Pożyczki na raty
  • Konto firmowe
  • Kurs inwestowania
  • Kalkulator brutto netto
  • Kalkulator kredytu gotówkowego
  • Kalkulator zdolności kredytowej
  • Rozlicz najem w PIT-28
  • pit 37 online na pit.pl
  • Rozliczenie pit
  • Program pit
  • Pit 11
  • Promocje bankowe
  • Promocje Pekao S.A.
  • Promocje BNP Paribas
  • Promocje Citi Handlowy
  • Promocje Alior Bank
  • Promocje Santander Bank
  • Promocje PKO BP
  • Promocje Millenium
  • Promocje ING Bank Śląski
  • Promocje mBank
  • Promocje Velobank
  • Promocje Nest Bank
  • O nas
  • Kontakt
  • Reklama
  • Newsletter
  • Prześlij informację
  • RSS
  • zgarnijpremie.pl
Bonnier Business Polska Bankier.pl – Portal Finansowy – Rynki, Twoje finanse, Biznes PIT.pl -Podatki dla małych firm i osób fizycznych, rozliczenia roczne Systempartnerski.pl - system afiliacyjny Bankier.pl PRNews.pl - banki, karty, konta oraz marketing i public relations Mambiznes.pl - Pomysł na biznes, Własna firma, Biznes plan Dyskusja.biz - Blogi o biznesie, artykuły biznesowe Puls Biznesu pb.pl - rynek, akcje, spółka, przedsiębiorca, budżet Pulsmedycyny.pl - Portal lekarzy i pracowników służby zdrowia Pulsfarmacji.pl - Portal aptekarzy, techników i pracowników sektora farmaceutycznego
© 2008 − 2025 PRNews.pl. Korzystanie z portalu oznacza akceptację regulaminu. Informacja o cookies. Polityka prywatności

Bezpłatny newsletter PRNews.pl

  • PRNews.pl to najbardziej opiniotwórczy serwis w branży bankowej. Przekonaj się dlaczego!
  • Codziennie rano otrzymasz skrót najważniejszych informacji ze świata finansów
  • Dzięki temu będziesz zawsze wiedział o nowych produktach, promocjach i usługach bankowych, ubezpieczeniowych i inwestycyjnych
  • Aktualne wiadomości z prasy i z samych instytucji finansowych - zupełnie bezpłatnie, wprost na twoją skrzynkę mailową
Zapisz się na newsletter:

Dołącz już dziś do niemal 38 tys. odbiorców