Vivus Finance podpisał umowę z domem mediowym MediaVest, należącym do grupy Starcom MediaVest. Środkowoeuropejski lider pożyczek krótkoterminowych zapowiada intensywne działania reklamowe w ciągu całego 2013 roku.
W listopadzie ubiegłego roku Vivus zadebiutował reklamą „vivus.pl – pieniądze we właściwym czasie”. Spot, emitowany m.in. TVN, Polsacie, TV4,. MTV i Eska TV, zapewnił marce rozpoznawalność i przyczynił się do znacznego wzrostu sprzedaży. Umowa podpisana z MediaVest obejmie obsługę mediową kampanii reklamowych w najbliższym roku. To zapowiedź rozszerzenia i zintensyfikowania działań w mediach elektronicznych i prasie. Zwycięski dom mediowy w przetargu pokonał Carat, Initiative, Mindshare, MPG, OMD i U2. W wyborze doradzała firma consultingowa Inromic.
Dotychczasowe efekty reklamy telewizyjnej bardzo wysoko ocenia Loukas Notopoulos, prezes Vivus Finance. – Gdy ruszyliśmy z kampanią w TV w połowie listopada zapowiadaliśmy dwukrotny wzrost sprzedaży. Założenia te osiągnęliśmy już w ciągu trzech tygodni od rozpoczęcia kampanii. Dzięki współpracy z domem mediowym w najbliższym czasie rozpoczniemy intensywne działania reklamowe we wszystkich mediach. Jestem przekonany, że kontrakt z grupą Starcom MediaVest pozwoli nam utrzymać najlepszy wzrost w branży.
– Cieszymy się, że nasz nowy klient docenił strategię komunikacji i rozwiązania taktyczne jakie zaproponował MediaVest w przetargu. Mamy świadomość bardzo ciekawych wyzwań
i odpowiedzialności, które przed nami stoją – mówi Piotr Ruszak, senior communications manager
w Starcom MediaVest Group.
Vivus Finance to spółka należąca do grupy 4finance Group, wiodącej firmy na rynku pożyczek krótkoterminowych. Obecnie działa na 8 rynkach europejskich oraz w Rosji, USA i ciągle rozszerza swój zasięg. Firma udziela pożyczek przez serwis internetowy www.vivus.pl – bez zbędnych formalności, w ciągu kilku minut. Vivus Finance jako jedyny pożyczkodawca sprawdza pełną historię kredytową klientów w BIK i we wszystkich bazach dłużników (BIG Infomonitor, KRD, ERIF).
MediaVest jest jednym z najbardziej znanych i docenianych na świecie domów mediowych. Należy do grupy komunikacji marketingowej Starcom MediaVest, która jest częścią jednego
z największych na świecie holdingów reklamowych Publicis Groupe. MediaVest jest prekursorem wśród agencji mediowych obsługujących skonsolidowane budżety największych globalnych reklamodawców. W Polsce MediaVest pracuje dla takich klientów jak m.in.: Heineken, GlaxoSmithKline, Getin Holding, Honda, UPC Polska.
