Przyznanie certyfikatu stanowi potwierdzenie wypełnienia przez NextiraOne wszystkich wymogów zawartych w programie ATP (Advance Technology Provider) prowadzonym przez Cisco Systems. Program weryfikuje i wyróżnia firmy będące liderami rynku nowoczesnych rozwiązań komunikacyjnych opartych na produktach CISCO AVVID.
Szybkie spełnienie wysokich kryteriów wyznaczonych przez Cisco Systems było możliwe dzięki wykorzystaniu wieloletniego doświadczenia w projektowaniu i wdrażaniu nowoczesnych systemów Contact Center oraz ugruntowanej wiedzy w zakresie produktów CISCO AVVID. Stałe inwestycje w szkolenia pracowników, reorganizacja działu Help Desk zgodnie z wymogami ITIL oraz konsekwentna polityka rozszerzania portfolio oferowanych rozwiązań przyniosło efekt w postaci certyfikatu CISCO ATP IPCC.
Zdobywając certyfikat ATP – IPCC Enterprise Partner NextiraOne Polska potwierdziła swoją skuteczność w dążeniu do stałego zwiększania poziomu sprzedaży produktów Cisco Systems. – powiedział Marek Kobielski, Prezes Zarządu NextiraOne Polska. Jestem dumny, że pracownicy NextiraOne spełnili wszystkie rygorystyczne wymogi stawiane przez Cisco Systems firmom uczestniczącym w programie ATP – IPCC. Stanowi to kolejne potwierdzenie faktu, iż NextiraOne jest optymalnie przygotowana zarówno do projektowania, sprzedaży i instalowania, jak i wsparcia i serwisu specyficznych technologii i produktów Cisco Systems. – dodał Marek Kobielski.