Jak wynika z umowy, klienci CMB będą mieli możliwość dokonywania płatności mobilnych korzystając z platformy SmartPay za wybrane produkty codziennego użytku, takie jak bilety autobusowe, czy opłaty parkomatowe. Współpraca firm przyczyni się do wzrostu popularności tej metody płatności, coraz więcej klientów będzie używało telefonu komórkowego do celów finansowych. Uatrakcyjnienia płatności mobilnych przyczyni się do wzrostu przychodów banku.
Sprawdź także:
24.04.2025 (07:58)
Zmiana w ratingach mBanku: S&P, Moody’s i Fitch podwyższyły swoje oceny
Wszystkie trzy globalne agencje ratingowe - S&P Global Ratings, Moody’s Ratings i Fitch Ratings - w ciągu …
24.04.2025 (07:56)
Fundacja Zaczytani.org i Grupa PZU z nowym projektem edukacyjnym dla firm
Narzędzie narracyjne, które wspiera zespoły w budowaniu zdrowych relacji i kultury współpracy – to oferuje nowy …
24.04.2025 (07:54)
VeloBank wprowadził zmiany w aplikacji mobilnej
VeloBank gruntownie zmodernizował pulpit w aplikacji. Nowy widok można zobaczyć już przed zalogowaniem. Zmieniono …
24.04.2025 (07:51)
Allianz Polska wprowadził nowe ubezpieczenie majątkowe dla franczyzobiorców
Allianz Polska wprowadził nowe ubezpieczenie majątkowe dla przedsiębiorstw – Mój Biznes – stworzone z myślą o …
24.04.2025 (07:49)
Sprzedaż pożyczek dla klientów indywidualnych przez firmy pożyczkowe. Dane BIK za marzec 2025 r.
Polski rynek pożyczek pozabankowych składa się z dwóch głównych segmentów produktowych posiadających swoje …
24.04.2025 (07:48)
Alior Bank rozszerza działania w ramach kampanii „Pewni swego”
Alior Bank intensyfikuje działania marketingowe wspierające promocję Alior Konta dla klientów indywidualnych, …