Jak wynika z umowy, klienci CMB będą mieli możliwość dokonywania płatności mobilnych korzystając z platformy SmartPay za wybrane produkty codziennego użytku, takie jak bilety autobusowe, czy opłaty parkomatowe. Współpraca firm przyczyni się do wzrostu popularności tej metody płatności, coraz więcej klientów będzie używało telefonu komórkowego do celów finansowych. Uatrakcyjnienia płatności mobilnych przyczyni się do wzrostu przychodów banku.
Sprawdź także:
09.06.2023 (08:09)
– informacja prasowa
Santander Bank Polska stawia na prosty język
Santander Bank Polska jako pierwszy bank w Polsce otrzymał certyfikat Uniwersytetu Wrocławskiego za umowę ramową …
09.06.2023 (08:07)
– informacja prasowa
Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR i PLN
Revolut zwiększył oprocentowanie kont oszczędnościowych w EUR z 0,9% do 2% w skali roku, a kont oszczędnościowych w …
09.06.2023 (08:05)
– informacja prasowa
Statystyki systemów rozliczeniowych KIR w maju 2023 r.
W maju 2023 r. KIR przetworzył w systemie Elixir 191,35 mln transakcji o łącznej wartości 714,54 mld zł. W systemie …
09.06.2023 (08:03)
– informacja prasowa
PKO Bank Polski przyśpieszy rozwój w Metaverse
Po uruchomieniu w 2022 roku swojej placówki na platformie Decentraland, PKO Bank Polski przygotowuje się do …
09.06.2023 (08:01)
– informacja prasowa
Visa: 77% Polaków podczas zagranicznych wakacji zapłaci kartą, smartfonem lub smartwatchem
62% Polaków, kupując zagraniczne wakacje w biurze podróży, zrobi to online. Trzy czwarte polskich turystów …
09.06.2023 (07:59)
– informacja prasowa
Pracownicy i sympatycy SGB pokonali wspólnie już 1 milion kilometrów w Wyzwaniu Sportowym SGB
W trwającym jeszcze do 11 czerwca Wyzwaniu Sportowym SGB pracownicy i sympatycy SGB pokonali już wspólnie 1 milion …