Ciszewski Financial Communications będzie odpowiedzialna za realizację kampanii public relations promującej dobrowolną spłatę należności dostosowaną do potrzeb dłużnika.
Do zadań Ciszewski Financial Communications należeć będzie doradztwo w zakresie komunikacji zewnętrznej, kontakty z mediami, a także działania w społecznościach internetowych. Ważną częścią kampanii będą również działania edukacyjne skierowane do osób zadłużonych.
KRUK S.A. jest największą na polskim rynku firmą specjalizującą się w zarządzaniu wierzytelnościami zarówno konsumenckimi jaki i gospodarczymi. Od 2003 r. jest niekwestionowanym liderem tego rynku w Polsce. Klientami KRUK S.A. są między innymi banki i inne instytucje finansowe, telefonie komórkowe i stacjonarne, telewizyjne platformy cyfrowe. Odzyskując należności KRUK S.A. przywraca je do obrotu gospodarczego, reguluje płynność finansową przedsiębiorstw i pobudza koniunkturę rynkową. W latach 2004 – 2008 przywrócił do życia gospodarczego kwotę ponad 930 mln zł, którą odzyskał dla swoich klientów.
– Zarządzanie należnościami to temat wrażliwy i ważny zarówno w wymiarze gospodarczym, jak i społecznym. Skuteczna realizacja takiego projektu wymaga dużej wiedzy na temat komunikacji i zarządzania relacjami z mediami, jak i zrozumienia bardzo specjalistycznej usługi, jaką jest windykacja. Tym bardziej jest dla nas nobilitujące, że właśnie agencji Ciszewski Financial Communications firma KRUK powierzyła swój wizerunek – mówi Paweł Tomczuk, Dyrektor Generalny Ciszewski Financial Communications.
– Zdiagnozowaliśmy, że wiele osób, które popadły w pętlę zadłużenia nie wie jak zachowywać się w tym trudnym momencie i często wybiera ucieczkę od problemu udając, że go nie ma, nie reagując na próby kontaktu ze strony firmy windykacyjnej. Tym jedynie pogarsza swoją sytuację. Tymczasem, jeśli tylko istnieje wola współpracy ze strony dłużnika, zawsze jest szansa na polubowne rozwiązanie jego problemu. Dlatego chcemy dotrzeć do tych osób za pomocą środków masowego przekazu. Chcemy edukować ekonomicznie Polaków, wskazywać im ugodowe sposoby na spłatę zaległości oraz uzmysławiać konsekwencje notorycznego unikania kontaktu i spłaty – twierdzi Iwona Słomska, dyrektor ds. Marketingu i PR KRUK S.A.
Osobą odpowiedzialną za realizację projektu dla KRUK S.A. w Ciszewski Financial Communications będzie Danuta Cabaj. W skład zespołu wejdą również Ilona Grzywińska oraz Agata Dorożuk.
Źródło: Ciszewski Financial Communications