Citi Handlowy jako pierwszy bank w kraju zaprosił Polaków do wirtualnego oddziału pod adresem wirtualnyoddzial.pl. Każdy z odwiedzających to innowacyjne miejsce ma możliwość zapoznania się z ofertą produktów banku oraz zadania pytań doradcy bez wychodzenia z domu. Podczas wizyty w wirtualnym oddziale można zamówić wybrany produkt – od konta, przez karty kredytowe po wybrane polisy.
„Zgodnie z nową strategią banku stawiamy na innowacyjne rozwiązania dla wzrostu satysfakcji klienta. To najnowszy przykład realizacji tej strategii – oferujemy klientom kolejne narzędzie, pierwsze takie rozwiązanie na polskim rynku! Propozycje takie jak wirtualny oddział pomagają nam zbudować długotrwałą relację z klientem opartą na zaufaniu oraz poprawić poziom satysfakcji ze współpracy z bankiem.” – mówi Sonia Wędrychowicz-Horbatowska, wiceprezes zarządu Citi Handlowy.
Dla osób, które za pośrednictwem wirtualnego oddziału zdecydują się założyć konti np. opiekę stałego opiekuna w dalszych kontaktach z bankiem, co do tej pory było dostępne tylko dla klientów Citi Gold. Wśród listy profitów dla odwiedzających wirtualnyoddzial.pl można wymienić także zwolnienie z opłaty rocznej na okres jednego roku, jeżeli wniosek o kartę kredytową zostanie złożony za pośrednictwem strony internetowej. Gości wirtualnego oddziału powita asystent, który po zapoznaniu się z oczekiwaniami klientów pierwszego pytania skieruje ich do odpowiedniego doradcy bankowego. Ten odpowie na pytania dotyczące dostępnych w ofercie banku kont, kart kredytowych, lokat, pożyczek gotówkowych, wybranych ubezpieczeń i polis. Gdy klient wyrazi zainteresowanie konkretnym produktem i wypełnieni formularz kontaktowy skontaktuje się z nim telefonicznie doradca aby sfinalizować proces.
Źródło: Citi Handlowy