Przyznanie Citi Handlowy miana Marki Wysokiej Reputacji szczególnie nas cieszy, ponieważ jest czytelnym sygnałem od ankietowanych, że dostrzegają działania Banku i doceniają je – powiedziała Justyna Kwiek, Dyrektor Biura Marketingu w Citi Handlowy. – Należy bowiem pamiętać, że dostaliśmy tę nagrodę w oparciu o badania opinii społecznej i zawdzięczamy ją głosom zadowolonych konsumentów.
Funkcjonująca od 2006 roku nagroda Premium Brand jest przyznawana najbardziej wiarygodnym markom na polskim rynku, które wyłaniane są na podstawie kompleksowych badań opinii publicznej.
Badanie przeprowadzono na reprezentacyjnej próbie 1500 Polaków w wieku powyżej 15 lat, mieszkańców miast i wsi, oraz próbie 200 ekspertów i menedżerów z firm wybranych z listy 2 tys. największych polskich przedsiębiorstw.
Dla każdej kategorii (m.in. finanse, żywność, telekomunikacja) obliczono wskaźnik reputacji dotyczący spostrzegania marki w takich obszarach jak: zaufanie, jakim darzona jest marka, społeczne zaangażowanie, referencje, postrzeganie w mediach czy ocena firmy jako pracodawcy i partnera biznesowego.
Organizatorami Premium Brand są MMT Management oraz miesięcznik Forbes, za stronę merytoryczną odpowiada Dom Badawczy Maison i TNS OBOP, który zrealizował badania.