„Charakteru człowieka się nie zmieni, ale raty kredytowe tak” – puentuje historię przedstawioną w filmie reklamowym lektor Citi Handlowy. W trwających 30 sekund spotach, Citi Handlowy promuje pożyczkę konsolidacyjną, czyli specjalny kredyt przeznaczony na spłatę wcześniejszych zobowiązań. Produkt CitiFinancial to propozycja dla tych, którzy pragną zmniejszyć swoje miesięczne obciążenia wynikające z zaciągniętych kredytów gotówkowych, kredytów samochodowych, pożyczek czy posiadanych kart kredytowych. Konsolidacja zobowiązań, jaką oferują Citi Handlowy, pozwala na pozbycie się wysokich rat. Klient uzyskuje jedną ratę niższą niż suma wcześniejszych zobowiązań oraz zyskuje dodatkowe pieniądze na bieżące wydatki.
Przekaz reklamowy nowej kampanii skupia się na prezentacji korzyści, jakie odniesie klient, który zdecyduje się na pożyczkę konsolidacyjną Citi Handlowy. „W nowych spotach podkreślamy innowacyjność i dostępność rozwiązań Citi Handlowy. Konsekwentnie realizujemy naszą strategię i koncentrujemy się na poprawie satysfakcji klienta oferując mu optymalne rozwiązania bankowe – mówi Izabela Kochańska, dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej Bankowości Detalicznej.
Kampania przygotowana została przez agencję Wunderman, media zaplanował i kupił dom mediowy Mediaedge. Film reklamowy wyreżyserował brytyjski twórca reklam Jamie Lane. Spoty reklamowe pożyczki konsolidacyjnej Citi Handlowy obecne będą we wszystkich ogólnopolskich stacjach telewizyjnych, a także w wybranych kanałach tematycznych. Uzupełnieniem reklam telewizyjnych będą akcje promocyjne prowadzone w oddziałach banku.