Wystartowała nowa wersja Citi Mobile dla przeglądarek. Od poniedziałku 23 kwietnia użytkownicy aplikacji mogą korzystać z nowej, udoskonalonej wersji. Zmianom uległa nie tylko kolorystyka i ikonografia, pojawiają sie też rozwiązania mające uczynić interfejs Citi Mobile jeszcze bardziej intuicyjnym i przyjaznym.
Zmieniła się nie tylko kolorystyka serwisu, ale cały jego układ – obecnie jest on o wiele bardziej czytelny dla użytkownika, mówi Krzysztof Grzeszczuk, dyrektor Biura Rozwoju Bankowości Mobilnej. Poprawie uległa komunikacja z klientem na poziomie poszczególnych etapów wykonywania transakcji. Zdecydowanie bardziej wygodny jest sposób logowania, ze względu na opcję zapamiętywania użytkownika, czego nie było w poprzedniej wersji.
W warstwie graficznej przeważa ciemnoniebieska kolorystyka, zmianom uległa także ikonografia. Nowy interfejs jest bardziej przyjazny dla klienta. Wprowadzona opcja zapamiętania użytkownika przyspiesza logowanie przy kolejnych sesjach z Citi Mobile. Rozwiązanie to jest znane i praktykowane przez klientów Citibank Online i podobnie jak tam, pozwala na zapamiętanie kilku użytkowników. Przewidziana jest także opcja ich skasowania. Zmianom ulega także układ skrótów.
Na każdym ekranie, w górnej części pojawiają się skróty w postaci ikonek, oznaczające najwazniejsze funkcje (mój bank, rachunki, przelewy, lokaty, kontakt). Zestawienie operacji widoczne jest na jednym ekranie, bez konieczności przechodzenia na kolejne strony. Klient ma też dostęp do najważniejszych funkcji (rachunki, przelewy, lokaty) w górnej części ekranu bez konieczności powrotu do głownego menu.
Źródło: Citi Handlowy