Ruszyła reklama promocyjna Concordii i ubezpieczeń rolnych w Polskim Radio, Programie 1. Od poniedziałku do piątku o godzinie 6:32, przed prognozą pogody pojawia się zapowiedź informująca o tym, że jej sponsorem jest Concordia Polska Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych, ubezpieczyciel upraw od gradobicia. Akcja potrwa od 19 maja do 18 czerwca br., w bloku Sygnały Dnia.
Towarzystwo od 13 lat dba o potrzeby ubezpieczeniowe swoich klientów a rolnikom oferuje korzystną ofertę w zakresie ubezpieczenia upraw z dopłatą z budżetu państwa, maszyn, mienia a także na życie.
– Sezon rolny w pełni. Szczególną uwagę zwracamy na zabezpieczenie finansowe rolnika przed utratą najważniejszej inwestycji, jaką są uprawy zniszczone wskutek gradu – mówi Andrzej Janc, dyrektor Biura Ubezpieczeń Rolnych w Concordii.
Źródło: Concordia Polska TUW