Przedstawiciele ContactPoint – Adam Kotrych i Marcin Sosnowski – przeprowadzili prezentację, w trakcie której omówione zostały zagadnienia nowoczesnej obsługi klienta i światowych trendów w tym zakresie, a także zagadnienia dotyczące wykorzystania outsourcingu do realizacji funkcji obsługi klienta i call center w szczególności. W tym zakresie omówione zostały szczegółowo modele współpracy z zewnętrznym partnerem, pułapki i najczęściej popełniane błędy outsourcingu. Jeden z modułów konferencji poświęcony był wykorzystaniu narzędzi call center w obsłudze masowych płatności i windykacji należności od dłużników.
ContactPoint świadczy outsourcing procesów biznesowych z wykorzystaniem call center. Przede wszystkim są to usługi z zakresu wielokanałowej komunikacji firm z Klientami. Innymi słowy – jesteśmy contact center pracującym na zlecenie innych firm.
Dla naszych Zleceniodawców realizujemy projekty badawcze, marketingowe, sprzedażowe, windykacyjne oraz prowadzimy obsługę klienta wykorzystując telefon, SMS, e-mail, a także narzędzia internetowe.