Celem prowadzonych działań, jest głównie zwiększenie sprzedaży ale także zaznajomienie klientów z nowym asortymentem dostępnym w Salonach Zibi na nadchodzący sezon.
Na wiosnę, każdy z nas odżywa. Zmieniamy fryzurę, wzmagamy działania zmierzające do poprawy naszego wyglądu i samopoczucia. Zmiana czasu zimowego na letni to także wyjątkowy moment na kolejne postanowienia. Wiosenna metamorfoza obejmuje garderobę, torebki, obuwie, chcemy by klienci także w ramach swojej wiosennej przemiany zapragnęli zmienić również swój zegarek – mówi Agnieszka Radzikowska. Project Manager Salonów Zibi. Wszak zegarek, to jeden z elementów ubioru modnego człowieka, na czasie – dodaje.
Wiosenna akcja „Zamień stary na nowy” prowadzona jest we wszystkich salonach Zibi w całej Polsce. Potrwa do 16 kwietnia b.r. Obejmuje marki: Seiko, Atlantic, Casio, Lorus, Lacoste, Sector.
Promocja wspierana jest kampanią na antenie Radia Kolor, Radia Wawa (akcja na zmianę czasu 24 – 26.03, zasięg ogólnopolski) oraz szeregiem działań PR w mediach lokalnych i ogólnopolskich