Celem konkursu jest stworzenie nowego, oryginalnego i autorskiego plakatu, który posłuży do promocji kampanii społecznej informującej warszawiaków o rodzinnej opiece zastępczej i zachęcającej do zakładania rodzinnych domów dziecka. Każdy chętny może wziąć w nim udział. Pierwsze projekty już spłynęły.
W skład jury wybierającego zwycięski projekt wejdą:
– Prof. Andrzej Węcławski – Dziekan Wydziału Grafiki Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie;
– Paweł Kastory – prezes Zarządu Stowarzyszenia Agencji Reklamowych w Polsce (SAR), współzałożyciel Klubu Twórców Reklamy;
– Teresa Sierawska – Dyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy;
– Dr Grażyna Melanowicz – Wicedyrektor Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy;
– Marcin Wołkowicz – Główny specjalista w Biurze Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawy;
– Paweł Trochimiuk – Prezes Zarządu Partner of Promotion.
Nagrodzony przez jury projekt zostanie wykorzystany do wszystkich form promocji kampanii, czyli broszur, materiałów informacyjnych oraz plakatów. Autorowi zwycięskiej pracy organizator konkursu przyzna nagrodę w wysokości 3 tysięcy złotych.
Nieprzekraczalny termin składania prac to 19 maja 2006 roku.
Projekty plakatów należy dostarczyć do:
Biura Polityki Społecznej Urzędu m.st. Warszawa
Ul. Niecała 2
00-098 Warszawa
z dopiskiem „Daj im przyszłość”
Organizatorem kampanii oraz konkursu jest Urząd m.st. Warszawy, a partnerem agencja Public Relations Partner of Promotion.