Celem realizowanych działań jest zwiększenie świadomości marki MOLVY stanowiącej najważniejszą w obecnej chwili na rynku polskim markę firmy AVAX, jak również wzrost sprzedaży promowanych produktów dostępnych w dwóch sieciach supermarketów.
Merchandiserzy PARTNER ASM dbają o ekspozycję całego asortymentu firmy AVAX uzupełniają braki, odpowiadają za klipsowanie bielizny i naprawianie uszkodzonych opakowań.
Z okazji świąt AVAX prowadzi również promocje sprzedaży (promocje cenowe) na swoją odzież weekendową.
AVAX weszło na polski rynek półtora roku temu. W swojej ofercie ma bieliznę męską, damską, dziecięcą, piżamy, odzież sportową , weekendową i sezonowe specjalistyczne obuwie sportowe. Dystrybuuje swoje produkty na terenach Czech, Słowacji, Chorwacji, Rosji, Bułgarii, Polski, Austrii i w krajach „Pribałtyki” (Litwa, Łotwa, Estonia).