W ramach współpracy Czteryczwarte odpowiedzialne jest za strategię marketingową i kreację.
„- To duże wyróżnienie i motywacja dla całego naszego zespołu. Realizacja projektu dla Centralwings jest dla nas szczególnie ważna i interesująca, ponieważ umożliwi stworzenie od podstaw oblicza Centralwings, począwszy od podstawowych elementów identyfikacji wizualnej, poprzez strategię komunikacji marketingowej, po kampanie reklamowe w mediach.” – powiedziała Katarzyna Wysocka, wiceprezes Czteryczwarte.
Pierwszym zadaniem po wygraniu przetargu było opracowanie Systemu Tożsamości Wizualnej Centralwings. Prace dotyczyły zarówno standaryzacji nazewniczej (opracowanie nazwy, sloganu korporacyjnego), jak i graficznej (projekt symbolu firmowego, i jego zastosowania na elementach tożsamości wizualnej Centalwings, np: akcydensach, samolotach, materiałach reklamowych, etc.). Obecnie trwają prace nad kampanią wprowadzającą Centralwings na rynek. W miarę rozwijania sieci połączeń lotniczych Centralwings, Czteryczwarte będzie również sukcesywnie pracować nad opracowaniem kampanii sprzedażowych.
W komunikacji marketingowej z rynkiem akcentowane będą dwie wartości: niska cena i powiązanie z PLL LOT:
” – Z jednej strony Polacy potrzebują tanich polskich linii lotniczych. Z drugiej zaś muszą być to linie rzeczywiście budzące zaufanie. Centralwings jest właśnie takim niskokosztowym, narodowym przewoźnikiem. W komunikacji z odbiorcą chcemy podkreślać te dwa aspekty – niską cenę i pewność gwarantowaną renomą PLL LOT.” – powiedziała Iza Bogus, Rzecznik Prasowy Centralwings
Obsługa budżetu mediowego, a w związku z tym strategia wyboru mediów, została powierzona firmie MindShare Polska, która współpracuje na tym polu z Czteryczwarte.