Polska branża bankowa wciąż szuka sposobu na znalezienie
wspólnego języka z użytkownikami największego serwisu społecznościowego świata
– Facebook.com.
Na tle innych branż zaangażowanie fanów stron instytucji finansowych wypada najsłabiej. Spośród 16 najważniejszych branż na polskim rynku banki plasują się na ostatnim miejscu pod względem zaangażowania fanów mierzonego wskaźnikiem SocialInteraction. […]
Jakie metody marketingu usług finansowych na Facebook sprawdzają się najlepiej? Czy dominują pozytywne czy negatywne emocje? Kto zyskuje, a kto traci? Dlaczego rower jest kluczem do sukcesów BGŻ w social media?
Bezpłatny raport „Czy polskie banki są społecznościowe?” zawiera m.in.:
-
analizę działań marketingowych banków na Facebook
-
2 wykresy
-
2 tabele
-
opis metodyki pomiaru
Pobierz bezpłatny White Paper wypełniając poniższy formularz:http://outbox.pl/czy_polskie_banki_sa_spolecznosciowe.php
UWAGA: zapraszamy do pobrania i cytowania raportu oraz publikacji wykresów z powołaniem się na źródło, ale prosimy o nie zamieszczanie pliku do pobrania – źródłem pliku powinna pozostać powyższa strona.
Patroni medialni: Miesięcznik Bank, aleBank.pl, Bankier.pl, Internet Standard, prnews.pl.