Celem działań prowadzonych dla Danvivy – marki Danone przez TEQUILA\Polska i \SALES LINK jest zachęcenie do spróbowania produktu oraz wzmocnienie wizerunku marki.
Organizacja eventu „Krzyk”, za którego realizację odpowiada \SALES LINK ma na celu dotarcie do odpowiedniej grupy docelowej, którą stanowią młodzi mieszkańcy miast w wieku 20 – 35, pracujący lub studiujący, którzy lubią aktywnie spędzać czas. Dotychczasowy rekord Guinnessa w zbiorowym krzyku padł w 1998 roku w Londynie i wynosi 126,3 decybele. Teraz Warszawa ma szansę pobić ten rekord. W trakcie eventu hostessy będą również rozdawały próbki produktu Danviva Energy Drink. W ramach akcji \SALES LINK od 15 czerwca prowadzi działania w centrum Warszawy, niedaleko biurowców, w ramach których hostessy zapraszają do uczestnictwa w evencie i do wspólnego bicia rekordu w krzyku. Rozdają przy okazji zatyczki do uszu ostrzegając przed hałasem w trakcie eventu.
W ramach działań BTL agencja TEQUILA\Polska wraz z \SALES LINK przeprowadziła już sampling produktu Danviva na uczelniach wyższych. Na potrzeby akcji TEQUILA\Polska przygotowała materiały POS, a stronę internetową przygotowała TEQUILA\DIGITAL.