Alior Bank wprowadził nowy element personalizacji dla użytkowników Alior Mobile w systemie iOS. Właściciele iPhone’ów zyskali możliwość dopasowania motywu graficznego i nowego wyglądu interfejsu. Teraz mogą wybierać spośród kilku opcji: motywu klasycznego – jasnego oraz ciemnego, czyli tzw. dark mode, lub ustawić tryb automatyczny, w którym kolory aplikacji dostosują się do ustawień ich telefonów. Jest to kolejna funkcjonalność, która pomoże klientom dopasować aplikację mobilną do swoich indywidualnych preferencji. Użytkownicy smartfonów z oprogramowaniem Android mogą korzystać z tej opcji już od ubiegłego roku.
– Od dłuższego czasu możemy zaobserwować u Polaków wzrost zainteresowania cyfrowymi rozwiązaniami oferowanymi przez instytucje bankowe. Zgodnie z wynikami badania przeprowadzonego przez Alior Bank, już blisko dwie trzecie klientów loguje się na co dzień do bankowości internetowej, a co drugi – do bankowości mobilnej. W związku z tym, staramy się oferować im coraz więcej funkcjonalności ułatwiających korzystanie z tych kanałów. Mając na uwadze ich komfort i wygodę, udostępniliśmy w Alior Mobile możliwość wyboru kolorystyki rozszerzoną o motyw dark mode oparty na czerniach i szarościach. Od teraz rozwiązanie dostępne jest nie tylko dla posiadaczy telefonów z oprogramowaniem Android i klientów bankowości internetowej, ale również właścicieli iPhone’ów – mówi Wojciech Dubiel, Dyrektor ds. Strategii Rozwoju Alior Mobile w Alior Banku.
Tryb dark mode od kilku lat coraz bardziej zyskuje na popularności. Polega on na zmianie koloru znaków graficznych z czarnego na biały oraz tła z jasnego na ciemny. Nowy element personalizacji nie tylko wpływa na ochronę wzroku użytkowników smartfonów poprzez zmniejszenie ilości emitowanego światła, ale także wiąże się z oszczędnością baterii.
Oprócz zmiany kolorystyki, Alior Mobile oferuje użytkownikom wiele innych funkcjonalności mających na celu personalizację usługi. Z poziomu kanałów cyfrowych posiadacze Konta Jakże Osobistego mogą m.in. na bieżąco włączać i wyłączać wybrane korzyści dopasowując ofertę do swoich potrzeb. Ponadto każdy klient może wybrać swój rachunek główny, który pojawia się na pulpicie aplikacji i z którego prezentowane jest saldo, a także zarządzać widokiem przed zalogowaniem. Użytkownik sam decyduje, czy na pierwszym ekranie chciałby widzieć saldo czy też ostatnie trzy transakcje.
Źródło: Alior Bank