Agencja interaktywna MindChili przygotowała nową stronę internetową Deutsche Bank PBC. W serwisie zastosowano kompleksowe zmiany, które dotyczą zarówno struktury informacji i grafiki, jak również technologii oraz bazy danych. W trakcie prac nad projektem Deutsche Bank PBC zdecydował się na wykorzystanie platformy Java Enterprise Edition, dostosowując się do standardów korporacyjnych Grupy Deutsche Bank.
Obsługa warstwy biznesowej serwisu wykonana jest przy pomocy najnowszej wersji Spring 3.1. Natomiast jako bazę danych wybrano oprogramowanie firmy Oracle.
Nowy serwis spełnia dwie podstawowe funkcje: prosprzedażową i edukacyjno-informacyjną. Skróciliśmy do minimum ścieżki dostępu do kart produktowych, wprowadziliśmy widoczne komunikaty call to action i bardziej przejrzystą strukturę informacji – mówi Piotr Szostak, Project Manager & UX Designer MindChili – Wszystko to ma na celu poprawę współczynnika konwersji strony.
Serwis zyskał nowy wygląd, spójny z systemem identyfikacji wizualnej Deutsche Bank PBC. Aplikacja wdrożona jest w architekturze klastrowej na dedykowanej dla banku globalnej platformie uruchomieniowej.
Początkowo serwis bankowy będzie funkcjonował w dwóch wersjach: dotychczasowej, pod adresem deutschebank.pl oraz nowej, pod przejściowym adresem new.DeutscheBank.pl. Uruchomienie nowej strony kończy pierwszy etap prac, a z biegiem czasu Deutsche Bank planuje wdrożenie kolejnych unowocześnień w serwisie.
Współpraca Deutsche Bank PBC z agencją MindChili trwa od 2009 roku.
Źródło: Deutsche Bank PBC