Równolegle z kampaniami interaktywnymi, prowadzone były kampanie reklamowe przygotowane przez agencję Euro RSCG Warsaw. Dlatego też Digital One na potrzeby działań internetowych adoptowała koncepcje kreatywne dla kampanii ATL i BTL. Dodatkowo agencja przygotowała odrębne linie kreatywne dla Internetu, wpisujące się w ramy ogólnie przyjętej koncepcji komunikacji marketingowej Klienta.
Kampanie dla ING BSK zostały zrealizowane przy użyciu najnowszych rozwiązań technologicznych. Oprócz standardowych już reklam banerowych oraz toplayerów, brandmarków i e-spotów, znalazły się w nich również formy wideo, wykorzystujące reklamy emitowane w telewizji.
Wspólna praca agencji interaktywnej Digital One oraz reklamowej Euro RSCG Warsaw nad kampaniami dla ING BSK pozwoliła z dobrym skutkiem połączyć tradycyjny kanał reklamowy z nowymi mediami. Jest to również przykład wykorzystania medium internetowego jako dodatkowego kanału komunikacji reklamowej w ramach prowadzonych kampanii.