Broker swój awans zawdzięcza m.in. obronieniu pozycji lidera z zeszłorocznego rankingu w najważniejszej kategorii – jakości platformy internetowej. Bossa.pl została założona w 1996 r. jako pierwszy serwis internetowy tego typu w Polsce. Ranking wskazał także, że według 22% oceniających to właśnie jakość platformy ma największe znaczenie przy wyborze biura.
Równie dobrze klienci ocenili DM BOŚ w zakresie kredytów i lokat w ramach rachunku. Biuro otrzymało także wysokie oceny za poziom opłat i prowizji oraz w niemniej istotnej kategorii, jaką jest jakość obsługi klienta.
„Taki sukces to nie tylko satysfakcja, ale przede wszystkim motywacja dla zarządu oraz pracowników całej firmy do jeszcze większej pracy i włożenia starań w to, aby nasze usługi jak najtrafniej odpowiadały na potrzeby i oczekiwania klientów” – powiedział Radosław Olszewski, Prezes Zarządu DM BOŚ.
Tegoroczne badania różnią się wynikami od tych sprzed roku szczególnie w czołówce zestawienia. Według organizatorów ranking pokazuje, że przy tak dynamicznym rozwoju rynku kapitałowego naturalnie musi też wzrastać jakość usług domów maklerskich, co w ostateczności będzie wpływać na zadowolenie klientów.