W tym celu poza standardową kampanią w największych polskich portalach, wdrożono takie narzędzia jak: program afiliacyjny, reklama w wyszukiwarkach oraz model rozliczania w CPA (płatność za efekt). ACR wspólnie z Mind Chili odpowiada również za przygotowanie kreacji internetowych oraz optymalizację serwisu kampanii.
Rozwój sprzedaży w oparciu o Internet pokazuje strategiczne podejście do tego kanału komunikacji. Wykorzystywanie narzędzi Performance Marketingu, wymaga zaawansowania nie tylko po stronie domu mediowego. Potrzebny jest wyedukowany klient, a takim właśnie jest Commercial Union – mówi Jolanta Zaczek-Sakouhi, dyrektor zarządzający ACR.
ACR S.A. jest niezależnym domem mediowym wyspecjalizowanym w mediach interaktywnych. Optymalnie wykorzystuje wszystkie możliwości ekspozycji marki w Internecie. Efektywnie planuje i realizuje wszelkie działania mediowe wpierając je unikalnymi rozwiązaniami w wielu obszarach e-marketingu. Korzysta ze specjalistycznej, wieloletniej wiedzy oraz dotychczasowych doświadczeń w prowadzeniu kampanii mediowych dla wielu znanych marek.