Plan mediowy kampanii przygotował Pan Media Western (prasa i telewizja) oraz HYPERmedia – portale internetowe. Kampania prasowa jest realizowana m.in. w dziennikach: Fakt, Super Express, Metro oraz w gazetach lokalnych. Promocja w mediach elektronicznych obejmuje telewizje: TVP 1, TVP 2, TVP3, TVN, Polsat, TV4, Puls, Tele 5 oraz portale internetowe m.in.: www.interia.pl, www.wp.pl.
„W obu poprzednich edycjach naszej promocji, które miały miejsce w tym roku, otrzymaliśmy łącznie 350 tysięcy SMS-ów od naszych klientów ze zgłoszeniem udziału w konkursie.. Tak duża liczba SMS-ów świadczy o tym, że promocja przypadła do gustu naszej grupie docelowej. Dlatego postanowiliśmy znów ją powtórzyć” – mówi Agnieszka Walczak-Chojecka, dyrektor marketingu marki Provident. – „W sumie do wygrania jest ponad 300 nagród pieniężnych, których wysokość zależna jest od kwoty zaciągniętej pożyczki, czyli nawet 7 tysięcy złotych”. – dodaje Agnieszka Walczak-Chojecka.
W poprzednich promocjach wygrało ponad 650 osób. Promocja Providenta obejmuje wszystkich klientów firmy, z całego kraju. Jest prowadzona w terminie od 3 do 30 lipca 2007 r. Aby wziąć udział w promocji należy podpisać umowę pożyczki, a następnie o pełnej godzinie wysłać SMS-a na numer 70950. SMS-y można wysyłać od poniedziałku do piątku, w godzinach od 8.00 do 21.00, a w soboty od 8.00 do 15.00. Nagrodę czyli równowartość pożyczki, wygrywa osoba, której SMS został przesłany jako pierwszy o danej pełnej godzinie.