4 stycznia 2010r. stanowisko dyrektora sprzedaży porównywarki ubezpieczeń komunikacyjnych rankomat.pl objęła Urszula Pazio.
Urszula Pazio przeszła do rankomat.pl z Payzone Polska, gdzie jako lider działu call center odpowiadała m.in. za proces uruchomienia sprzedaży aktywnej, restrukturyzację działu, opracowywanie skryptów rozmów i procedur oraz zarządzanie zespołem konsultantów i prowadzenie szkoleń oraz treningów. Wieloletnie doświadczenie w branży ubezpieczeniowej zdobyła w Link4, gdzie m.in. kierowała zespołem stałego klienta. Na tym stanowisku wdrażała aplikację CTI w całej firmie, monitorowała wyniki sprzedaży Link4 oraz prowadziła szkolenia z zakresu obsługi klienta oraz produktów ubezpieczeniowych. Wcześniej Urszula Pazio pracowała w zespołach call center m.in. w Link4 oraz Axa – Assistance Serwis. – Praca przy projekcie porównywarki rankomat.pl jest bardzo ciekawym wyzwaniem, choćby dlatego, że jest to nowa kategoria usług w Polsce. Ekspansja porównywarek zmieni rynek ubezpieczeniowy i podejście kierowców – mówi Urszula Pazio, nowy dyrektor sprzedaży rankomat.pl. – Sądzę, że doświadczenie zdobyte w branży ubezpieczeniowej pomoże mi w zbudowaniu skutecznej strategii sprzedażowej rankomat.pl – dodaje Urszula Pazio.
Urszula Pazio jest absolwentką Akademii Pedagogiki Specjalnej na kierunku pedagogika resocjalizacyjna. Ukończyła wiele szkoleń m.in. z zakresu technik i narzędzi sprzedaży, coachingu czy zarządzania zespołem. Prywatnie interesuje się psychologią społeczną.
– Dołączenie do zespołu rankomat.pl dyrektora sprzedaży to kolejny etap realizacji planów związanych z rozbudową porównywarki. W najbliższych miesiącach będziemy chcieli skupić się na przyłączaniu kolejnych towarzystw. Bogate doświadczenie i wiedza Uli z pewnością przyspieszą te procesy – podkreśla Wojtek Rabiej, szef rankomat.pl. Jednym z podstawowych obowiązków Urszuli Pazio będzie rozwój działu wspierającego proces sprzedaży telefonicznej. Ponadto bazując na swoich wcześniejszych doświadczeniach Urszula Pazio będzie odpowiedzialna za zapewnienie wysokich standardów obsługi klienta oraz szkolenia.
Źródło: ComPress SA