Tegoroczna, wakacyjna kampania „Będzie się działo na plaży” ma na celu wzmocnienie nowoczesnego i aktywnego wizerunku marki Lech wśród obecnych i potencjalnych klientów wypoczywających nad polskim morzem. Grupą docelową kampanii są ludzie młodzi, aktywni i optymistycznie nastawieni do życia. Lech chce być kojarzony z dobrą zabawą, czasem spędzanym wspólnie w gronie znajomych i przyjaciół, a także z miejscami, w których „się dzieje”.
Podejmowane aktywności są elementem kampanii „Będzie się działo na plaży” skupionej wokół sponsorowanych imprez Lech Beach Soccer Tour 2005 – cyklu nadmorskich rozgrywek w plażową piłkę nożną połączonych z wieczornymi „beach party” na plaży i Lech Surfspotu – klubowej przystani dla surferów w Kuźnicy na Półwyspie Helskim. Kampanii reklamowej z wykorzystaniem 15” spotu telewizyjnego, outdooru w miejscowościach wypoczynkowych i prasy lokalnej towarzyszy intensywne wykorzystanie narzędzi o charakterze ambient i guerilla marketingu. Dzięki innowacyjnemu wykorzystaniu różnorodnych mediów marka Lech jest doskonale widoczna tego roku na polskich plażach.
Koncepcja reklamy, outdoor oraz wild poster opracowane zostały przez agencję Cytryna, organizacją oraz obsługą imprez LBST i Surfspotu zajmuje się agencja ASPE. Działania z zakresu ambient marketingu opracowała agencja U-boot, media zaplanował i zakupił dom mediowy Starcom. Wydarzeniom towarzyszy również wsparcie PR realizowane przez agencję Ciszewski Public Relations.