Od września 2008 roku setki usługodawców Inter Partner Assistance Polska mogą rozliczać się z firmą za pomocą e-faktur. To kolejna innowacja, która spotkała się z dużym zainteresowaniem i ułatwiła pracę partnerom sieciowym spółki. Obecnie 75% usług kontraktowanych przez asystora procesowanych jest w systemie E-rozliczeń.
Zainteresowanie korzyściami płynącymi z wdrożenia rozliczeń przy pomocy e-faktur od początku najbardziej widoczne było wśród firm realizujących największą liczbę zleceń dla Inter Partner Assistance. Kluczowi usługodawcy firmy to kilkaset przedsiębiorstw wyspecjalizowanych w świadczeniu usług pomocy drogowej i transportowych. Są wśród nich również specjaliści w zakresie inspekcji samochodowych oraz usługodawcy medyczni. Dotychczas 60% ogółu partnerów IPA związanych z motoryzacją wdrożyło w swojej firmie system rozliczania przy pomocy e – faktur. Wśród nich znalazło się 100 partnerów, realizujących największą liczbę zleceń. W przypadku tych przedsiębiorstw innowacja ta pozwoliła osiągnąć najwięcej korzyści.
Wprowadzenie przez Inter Partner Assistance e-rozliczeń związane jest z ukierunkowaniem firmy na stałe doskonalenie jakości i efektywności. Korzyści płynące z wdrożenia tego rozwiązania dotyczyły zarówno samej firmy, jak i jej partnerów.
System e-rozliczeń upraszcza wymianę dokumentów księgowych, zapewnia wyższe bezpieczeństwo poprzez wykorzystanie podpisu elektronicznego, umożliwia znaczną oszczędność czasu, znacząco obniża koszty dzięki eliminacji wydatków na wydruki, wysyłkę i archiwizację oraz skraca faktyczny czas zapłaty.
Inter Partner Assistance wspiera usługodawców w procesie wdrożenia tego rozwiązania, pośrednicząc w składaniu wniosków oraz poprzez wynegocjowanie rabatu w KIR.
Źródło: Inter Partner Assistance