Umiejętne wykorzystanie nowych technologii pozwoliło w sposób efektywny i, co równie ważne, tani wdrożyć narzędzia umożliwiające prowadzenie badań i kampanii wizerunkowych w Internecie oraz sieciach telefonii komórkowej. „Wykorzystanie Nowych Mediów w skutecznych działaniach Public Relations to wyzwanie XXI wieku – wyzwanie które postanowiłem podjąć” – mówi dyrektor generalny 4Core Radosław Rola.
Autorski Internet Trend Track pozwalający kreować mody, Internet Identity pozwalające wywierać wpływ przy wykorzystaniu mechanizmów identyfikacji reprezentantów grupy docelowej czy Direct Impact, skierowany do polityków i partii politycznych, to tylko niektóre narzędzia wdrożone i z powodzeniem stosowane przez 4Core.
Istotnym obszarem działalności firmy jest Visual New Media Identity – wykorzystując doświadczenia w zakresie interaktywnego Public Relations, 4Core projektuje i wdraża „Inteligentne Serwisy Internetowe”.
Firma realizuje obecnie wieloetapowy projekt działań wizerunkowych i promocyjnych dla Czeladzi – najlepszej gminy w Polsce według rankingu Związku Powiatów Polskich (www.zpp.pl).