Klienci Banku Pocztowego od 22 kwietnia br. mogą otrzymywać bezpłatną i wygodną wersję wyciągu bankowego – wysyłaną co miesiąc na adres e-mail.
Wiadomość z wyciągiem w formacie PDF, zawierającym wykaz operacji bankowych z ostatniego miesiąca kalendarzowego, jest wysyłana z adresu [email protected]. Jest ona przekazywana do 10-go dnia roboczego każdego miesiąca – z odpowiednim certyfikatem zabezpieczającym.
Klient może bez jakichkolwiek opłat zmienić wersję swojego obecnego wyciągu bankowego: z papierowej na elektroniczną. Można tego dokonać za pośrednictwem bankowości internetowej – po zalogowaniu do serwisu Pocztowy24 – lub kontaktując się z infolinią. W celu otrzymania nowej wersji wyciągu za obecny miesiąc kalendarzowy, należy dokonać odpowiedniej zmiany do końca tego miesiąca.
Elektroniczne wyciągi to wygoda i oszczędność czasu. Wykazy bankowych operacji są klientom niezbędne do dokładnego sprawdzenia realizacji ich dyspozycji, dokonanych przelewów, wypłat czy wpłat, więc szybki i szczegółowy e-wyciąg staje się dla nich sporym udogodnieniem.
Zgodnie z wymogami Kodeksu Cywilnego, każdy bank ma obowiązek systematycznego przekazywania comiesięcznych wyciągów. Klient może jednak zrezygnować z ich otrzymywania.
Źródło: Bank Pocztowy