W 2006 roku klienci Grupy Ergo Hestia zgłosili prawie 160.000 szkód, zarówno z zakresu ubezpieczeń indywidualnych, jak i korporacyjnych. Jest to liczba o blisko osiem tysięcy większa od odnotowanej w 2005 roku, w którym jeden likwidator miesięcznie realizował średnio osiemdziesiąt spraw.
– Te liczby pokazują skalę naszego przedsięwzięcia. Oczywiście dla każdego klienta najbardziej istotna jest skala indywidualna: ile trwa i jak przebiega likwidacja jego, konkretnej szkody. – zauważa Wiesław Puławski, dyrektor Biura Likwidacji Szkód Ergo Hestii. – Mam dobre wiadomości: na skrócenie czasu likwidacji szkód wpływają zarówno wzrastająca wydajność naszego systemu, jak i nowe procedury, takie jak wprowadzona w ubiegłym roku likwidacja niektórych szkód majątkowych bez oględzin. W ich przypadku cała likwidacja „przez telefon” zamyka się w ciągu kilku dni.
Bez konieczności dokonywania oględzin likwidowane są mniejsze szkody komunikacyjne i inne majątkowe. By zgłosić szkodę w Ergo Hestii, wystarczy jeden telefon. Nagrodzony w 2006 roku Godłem Promocyjnym „Teraz Polska” system likwidacji szkód Ergo Hestii opiera się na zintegrowanym współdziałaniu całodobowej infolinii, ogólnopolskiej sieci mobilnych ekspertów, którzy w miejscu wskazanym przez klienta dokonują oględzin i kompletują niezbędną dokumentację, a wreszcie – specjalistów w sopockim Biurze Likwidacji Szkód. System ten jest do dyspozycji osób i firm ubezpieczonych w Sopockim Towarzystwie Ubezpieczeń Ergo Hestia SA i MTU Moim Towarzystwie Ubezpieczeń SA.
Ergo Hestia jest również partnerem platformy ubezpieczeń SUPERMARKET Ubezpieczeń Samochodowych, uruchomionej przez mBank i BRE Ubezpieczenia TU SA. Klienci, którzy na platformie ubezpieczą samochód w ramach oferty [DK1]Go!Direct, mają do dyspozycji sprawdzony system likwidacji szkód Ergo Hestii.
[DK1] samochód w ramach oferty