W kwietniu rozpoczęła się pierwsza odsłona wiosennej, sprzedażowej kampanii EFL. Prowadzona komunikacja podkreśla ofertę tańszego Leasingu Europejskiego skierowaną do firm, które zdecydują się udzielić wsparcia młodym osobom, wchodzącym na rynek pracy.
Kampania realizowana jest głównie w Internecie. Prowadzone działania obejmą; wysyłki mailingowe do firm, formaty display na portalach biznesowych oraz promocję
w porównywarkach finansowych. EFL kontynuuje również współpracę z portalem Bankier.pl w ramach systemów partnerskich, z wydawcami w ramach sieci afiliacyjnych oraz
z portalami takimi jak Onet.pl, Interia.pl, wp.pl.
Największa firma leasingowa koncentruje się na walorach oferty, która umożliwia uzyskanie atrakcyjnego finansowania na rozwój małego i średniego biznesu. EFL oczekuje od swoich partnerów (firm MŚP) wsparcia młodych osób na rynku pracy. „Leasing Europejski. Praca dla młodych” to produkt dla firm, które w okresie ostatnich 6 miesięcy zatrudniły przynajmniej jedną młodą osobę (15-24 lat), lub które oferują kształcenie zawodowe lub staże/ programy szkoleniowe dla młodych osób. Innym warunkiem otrzymania korzystnej oferty może być również podpisanie umowy o współpracy z instytucją odpowiadającą za kształcenie (np. uniwersytetem, technikum, szkołą zawodową) o zatrudnianiu młodych osób (np. podczas letnich praktyk).
„W prowadzonej komunikacji marketingowej stawiamy naInternet, który wspiera realizację postawionych celów sprzedażowych i pozwala precyzyjnie dotrzeć do grupy docelowej, czyli przedsiębiorców z sektora MŚP. Liczę, że promowana oferta pozwoli nam i naszym partnerom biznesowym wesprzeć młode osoby wchodzące na rynek pracy”– powiedziała Ewa Kadziewicz, Dyrektor Departamentu Marketingu w EFL.
Pierwsza odsłona kampanii zakończy się w maju 2014r. W tym samym miesiącu zostanie uruchomiony kolejny etap komunikacji.