artInteractive, działający w ramach grupy marketingowej ArtGroup, wraz z ING Services Polska zrealizowały serwis korporacyjny www.ingservicespolska.pl. Serwis jest elementem strategii budowania wizerunku firmy ING Services Polska na rynku pracy.
„Decyzja o stworzeniu nowego serwisu internetowego jest wynikiem dynamicznego rozwoju ING Services Polska, co łączy się z intensywnym procesem rekrutacyjnym. Chcieliśmy aby nowa www, zgodnie z jedną z wartości ING – otwartością, była miejscem, w którym nasi potencjalni pracownicy będą mogli znaleźć wszystkie niezbędne informacje o naszej firmie – mówi Kamila Heitzman, Specjalista ds.Marketingu w ING Services Polska.
Celem serwisu www.ingservicespolska.pl jest wzrost liczby aplikacji potencjalnych pracowników oraz wzrost świadomości marki wśród osób z branży IT, ponieważ do nich skierowane są działania rekrutacyjne firmy.
„Prace nad projektem rozpoczęliśmy od części strategicznej. Na podstawie badań oraz benchmarków opracowaliśmy szereg mechanizmów mających ułatwić podjęcie decyzji o złożeniu aplikacji przez kandydata – komentuje Grzegorz Koczor, interactive department director w artInteractive.
Użytkownicy www.ingservicespolska.pl z łatwością znajdą informacje na temat firmy, jej usług oraz technologii, które wykorzystuje, a przede wszystkim aktualnych ofert pracy. Ponadto, z myślą o potencjalnych pracownikach, stworzono „Poradnik rekrutacyjny, który ułatwi przygotowanie dokumentów rekrutacyjnych, wyjaśni etapy rozmowy kwalifikacyjnej oraz pozwoli na łatwy kontakt z zespołem HR firmy.
Kandydaci, którzy chcą aplikować a nie mają jeszcze przygotowanego życiorysu zawodowego, mogą skorzystać ze specjalnego kreatora CV, za pomocą którego mogą je w prosty i szybki sposób wygenerować.
„Wiemy, że miejsce pracy to także atmosfera i ludzie, którzy je tworzą. Dlatego, aby jeszcze bardziej zachęcić potencjalnych kandydatów do złożenia aplikacji, stworzyliśmy zakładkę „Ludzie z pasją”. Przedstawiamy w niej obecnych pracowników ISP – grupę nie tylko bardzo dobrych specjalistów, ale również ludzi z ciekawymi zainteresowaniami, wybitne osobowości – dodaje Grzegorz Koczor.
Nowy serwis www.ingservicespolska.pl został uruchomiony z końcem marca 2013 roku.
ING Services Polska
