Raz w tygodniu, w oparciu o wyniki monitorowania mediów przygotowane przez eprasa.com, prezentowane będą najważniejsze wydarzenia z branży public relations i marketingu ostatnich dni. Jedno wydarzenie, tzw. “Gorący temat”, będzie komentowane przez ekspertów i zainteresowane strony.
– Inicjatywa Epr.pl i eprasa.com skierowana jest do specjalistów PR, którzy interesują się tym, co dzieje się w ich środowisku. Pod lupą znajdą się zarówno kontrowersyjne kampanie, etyczne i prawne aspekty PR jak i tematy związane z mediami, mogące mieć wpływ na funkcjonowanie branży. W ten sposób każdy specjalista PR będzie mógł trzymać rękę na pulsie tego, co robi konkurencja oraz jak zmienia się PR-owa rzeczywistość – powiedział Witold Sokołowski, redaktor serwisu Epr.pl.
– Już od jakiegoś czasu myśleliśmy o nawiązaniu współpracy z serwisem przeznaczonym dla PR-owców. Spodobał nam się pomysł p. Sokołowskiego z epr.pl, polegający na wykorzystaniu monitoringu prasy pod kątem zagadnień związanych z public relations do kreacji newsów. Liczymy, że nasze przedsięwzięcie zostanie dostrzeżone przez ludzi z branży i spowoduje wzrost świadomości naszej marki – powiedział Filip Tomaszewski, specjalista ds. marketingu w serwisie eprasa.com.