W październiku i listopadzie każdy z 74-ech likwidatorów EPU w całej Polsce zrealizował średnio aż 90 zleceń! Najwięcej pracy „epowcy” mieli w związku z wypadkami samochodowymi, które zdecydowanie dominowały wśród zgłoszonych Hestii szkód.
W najbliższym czasie przewidywany jest znaczny wzrost liczby zleceń – a to z powodu nadchodzących przymrozków, częstych mgieł, coraz krótszych dni i innych, mało przyjaznych dla kierowców warunków przyrodniczych. W oparciu o dotychczasowe doświadczenia EPU z „trudnych” okresów na polskich drogach spółka jest przygotowana na obsługę zwiększonej ilości klientów.
Ekspert Pomoc Ubezpieczeniowa to drugie ogniwo hestyjnego systemu likwidacji szkód. Klient spotyka się z likwidatorem EPU w dogodnym dla siebie czasie i miejscu krótko po tym, jak zgłosił szkodę telefonicznie na numer Hestii Kontakt (0 801 107 107, lub z tel. komórkowego 58 555 55 55).
Pracownik EPU kompletuje wszystkie niezbędne dokumenty, jakie są potrzebne do dalszych formalności, którymi zajmują się już likwidatorzy w Centralnym Biurze Likwidacji Szkód w centrali ubezpieczyciela w Sopocie.