– Jesteśmy przygotowani na większą liczbę zgłoszeń, a najbliższe dni pokażą skalę zniszczeń mienia ubezpieczonego w Ergo Hestii. Uważnie śledzimy najbliższe prognozy pogody, by móc sprawnie pomagać naszym klientom. – mówi Wiesław Puławski, dyrektor Biura Likwidacji Szkód Ergo Hestii.
Już dzisiaj od rana (piątek, 19 stycznia do godz. 12:00) Hestia Kontakt przyjęła dwukrotnie więcej zgłoszeń niż średnio w ciągu całego dnia powszedniego. Przed południem dzwoniło nawet prawie 400 osób w ciągu godziny. Wśród szkód przeważają uszkodzenia dachów, linii energetycznych oraz spowodowane przez spadające konary drzew czy elementy konstrukcyjne. Zgłoszenia pochodzą z całej Polski, szczególnie okolic Poznania, Wrocławia, Białegostoku.
System likwidacji szkód Ergo Hestii opiera się na zintegrowanym współdziałaniu całodobowej infolinii, ogólnopolskiej sieci mobilnych ekspertów, którzy w miejscu wskazanym przez klienta dokonują oględzin i kompletują niezbędną dokumentację, a wreszcie – specjalistów w sopockim Biurze Likwidacji Szkód. Ci ostatni mają dostęp do archiwum elektronicznego wszystkich dokumentów, co umożliwia – w razie potrzeby – jednoczesne zaangażowanie kilku osób w tę samą sprawę i znacznie przyspiesza proces likwidacji. Mniejsze szkody komunikacyjne i majątkowe likwidowane są bez konieczności dokonywania oględzin. Wystarczy jeden telefon, by zgłosić szkodę.